volvo 94016v Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 snakker om det han kjøpte den tilbake for, eneste han ikke har er vel celicaen, snakker da om de gamle løpsbilene hans Du må nok fjerne en del nuller..han kjøpte karrosseriet tilbake av Kjell Arne...resten er montert i etterkant... Var også uten hjuloppheng. det ble solgt til morten hagen i bergen. Det var forresten ikke det gamle orginale heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo 94016v Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Husk at det tok mange år før Petter kjøpte bilen tilbake.. var ikke mye av de gamle delene igjen der nei... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 800.000,- vil jeg høre av Henning eller Petter før jeg skal tro på det iallefall. De hadde fått en mye bedre rallybil for 800.000,- enn den 242'n iallefall. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kohler Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 greit da, men siden den er solgt i usa har den katalysator, og det gjør den vel til en "F"? det heter jo ikke 230f fordi det katalysator på bilen... f`en i 230 har jo ingen ting med katalysator å gjøre i det hele tatt... er jo bare benevnelsen på motoren med den typen innsprøytning som er, (elektronisk). Kontra e- motorne som har mekanisk innsprøytning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Er klar over det, men en B23 eller en B21 med Bosch CI-innsprøytning, med eller uten turbo, heter E eller ET i Europa. I USA fikk de samme motorene, med bortimot det samme innsprøytningssystemet, katalysator for å komme igjennom avgasskontrollen. Disse motorene fikk benevnelsen B21/23 F og FT. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kohler Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 det kan jo være så, men der har du amerikanerene i et nøtteskall... lurte bare på om DU trudde at hvis det er 230f så må det være kataysator Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Hvordan kan det være amerikanerene i et nøtteskall at de hadde, og har, strengere utslippskrav til kjøretøyer? Eller er det amerikanerene sin feil at Volvo endret navnet på motorene? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kohler Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 mener bare at de alltid skal være først ut, uansett hva det gjelder. alt skal jo være så spesielt, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totte88 Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 back to topic:D hvordan ser du ut for trådstarter baron? er det noen grA biler i sikte eller? fan håper du finner en skikkelig en:) Siter mvh tor anders aune (240 turbo 90 mod) http://www.bilforumet.no/200-serien/220654-informasjonstr-d-240-turbo-bygges-bildetung-tr-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1350431 ;) Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 kenut: Les tråden før du poster! Samme link ble lagt ut kl 15.04 i går... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 ikke ett 242 karosseri men alt annet er gruppe a spec http://www.racecarsdirect.com/viewlisting.php?view=1778 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 blitt postet før dessverre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totte88 Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 men pen er den likevel:P fan kunne tenkt meg den ass:D Siter mvh tor anders aune (240 turbo 90 mod) http://www.bilforumet.no/200-serien/220654-informasjonstr-d-240-turbo-bygges-bildetung-tr-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 HELLO!!!!!! GØY å se at det er fart i en gammel tråd her på forumet.... Vet jeg har vært litt borte fra dere nå, men det skyldes at jeg har kjøpt meg ett lite gårdsbruk(UTEN DYR OG JORDER) Bare 750kvm med byggninger he he, og har brukt veeeeeeldig mye tid på oppussing og jobb...Dessuten har jeg(og THO) endelig greid å putte v8er i likvogna til HPfreak...he he.. Jeg er stadig intressert i info angående gr.a biler...drømmen kommer til å finnes heeeeelt til jeg er i besittelse av en selv, og hvem vet når den bilen jeg vil ha dukker opp SINNSYKT KULT at dere henger med på tråden........Takker alle for kreative innlegg, og om ting er postet her før, så skal ingen skyte dere for det....det viser bare deres interesse for GOOOODE VOLVO smykker TAKK TAKK TAKK TAKK Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg