Sportsvagnen Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Er klar over det, men en B23 eller en B21 med Bosch CI-innsprøytning, med eller uten turbo, heter E eller ET i Europa. I USA fikk de samme motorene, med bortimot det samme innsprøytningssystemet, katalysator for å komme igjennom avgasskontrollen. Disse motorene fikk benevnelsen B21/23 F og FT. Er et helt annet sprut på en 1984 mod. (f.eks.) B23F enn en B23E....er nok mer enn katalysator å alt det der du, i USA også. ;) Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Er et helt annet sprut på en 1984 mod. (f.eks.) B23F enn en B23E....er nok mer enn katalysator å alt det der du, i USA også. ;) Er LH-jetronic 2,0 på B23Fen og K-jetronic på B23E'en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 back to topic:D hvordan ser du ut for trådstarter baron? er det noen grA biler i sikte eller? fan håper du finner en skikkelig en:) Har nok ikke hatt mulighet til å lete etter drømmen i det siste, men kommer det noe bra info så er jeg ikke sen om å sjekke rundt det!!! Men har jo ett liv,jobb og et ekstremt oppusssings objekt(gård)....så tiden snurper seg fort inn om dagen....Men stå på gutter... Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Tore Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Ta ein sjekk på auto db, står en 242 grp a, til salgs der nå, men selfølgeli ein noe nedsripa verson i forhold til konkuransebilene, men trur denne er noe av det som er mest grp a som er å få tak i nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Ble vel laget en tråd her på 200-forumet om en 242 Grp A DTM bil i USA tror jeg! :) Du får sjekke ut den tråden, og sende en PM til trådstarter hvor han fant annonsen! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaiko Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 jaggu ;) digger volvo selv. Og slik som dere sier at det er umulig og få tak i en ekte "gr.a". det er feil ;) Står en GR a bil på låven her. nå mener jeg en ekte gra bil. en av dem 30 som ikke ble robba. den har kjørt 1-2 løp. speedometeret står på 9700 km, alu panser (uten at jeg skal si det for sikkert men det er veldig lett), Har ikke hatt så store øyne for denne volvoen før nå idet sisste etter at jeg fikk høre litt info om gra bilene, siden da har jeg hat den ute av låven og skrudd og ordna, den har stått på låven i 15 år... ca 350 hk i den, er tilogmed noe hydrauliskt(trur jeg) til og jekke opp bilen med I KANALEN! Ganske heftig syns jeg ;P bilen har ALDRIG vært registrert noen gang. den er blå og hvit med tallet 65 på. Slenger bare utt litt briefing sånn på kvelden mens jeg surfer litt rundt. syns det er artig at folk er såpass ivrige etter en slik bil, men. Den kommer nok aldrig til og bli solgt. men jeg skal med glede få tatt bilde av den og legge ut om det er av intresse. den står lagret på låven nå på vintern. :) Edit; Det er maskin sprut på den. Siter - 90 Volvo 740 16-Valve Snurre - 89 Volvo 740 16-Valve Snurre - 86 Volvo 740 Snurre cooler - 97 Volvo 940 snurre og -95 940 banebil. Gøy på landet, kjøre uten lappen kan`ke vi by`n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 kom gjerne med bilde :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Hm. Hørtes ikke trygt ut "skrudd og ordna ".. Ikke ødelegg denne :( Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 helt klart.. bilder hadde vært fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaiko Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 hehe, ikke skrudd og ordna i den forstsand, men bilen har stått i 15 år da. så er ikke bare og vri omm tenningen, vil iallefall ikke prøve. men skal få tatt bilder imorgen :) Siter - 90 Volvo 740 16-Valve Snurre - 89 Volvo 740 16-Valve Snurre - 86 Volvo 740 Snurre cooler - 97 Volvo 940 snurre og -95 940 banebil. Gøy på landet, kjøre uten lappen kan`ke vi by`n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 dette skulle jeg likt å se bilder av, før jeg tror på mener jeg. skeptisk... Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Var ikke alu panser på banebilene uansett. Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Var ikke alu panser på banebilene uansett. selge? bilder? Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 jaggu ;) digger volvo selv. Og slik som dere sier at det er umulig og få tak i en ekte "gr.a". det er feil ;) Står en GR a bil på låven her. nå mener jeg en ekte gra bil. en av dem 30 som ikke ble robba. den har kjørt 1-2 løp. speedometeret står på 9700 km, alu panser (uten at jeg skal si det for sikkert men det er veldig lett), Har ikke hatt så store øyne for denne volvoen før nå idet sisste etter at jeg fikk høre litt info om gra bilene, siden da har jeg hat den ute av låven og skrudd og ordna, den har stått på låven i 15 år... ca 350 hk i den, er tilogmed noe hydrauliskt(trur jeg) til og jekke opp bilen med I KANALEN! Ganske heftig syns jeg ;P bilen har ALDRIG vært registrert noen gang. den er blå og hvit med tallet 61 på. Slenger bare utt litt briefing sånn på kvelden mens jeg surfer litt rundt. syns det er artig at folk er såpass ivrige etter en slik bil, men. Den kommer nok aldrig til og bli solgt. men jeg skal med glede få tatt bilde av den og legge ut om det er av intresse. den står lagret på låven nå på vintern. :) Edit; Det er maskin sprut på den. Det er lenge til 1. april :deng Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gul-tusj Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 Var ikke alu panser på banebilene uansett. Tynn stålplåt! :partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg