Torak Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 vel.. det er jo du som er på utkikk etter bil? All informasjon og alle tips er jo selvfølgelig gull verdt når det er en såpass vanskelig bil å få tak, det burde til og med mr.Butcher skjønne og spare seg for sånne kommentarer :) Sorry OT Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 All den informasjonen som har kommet her er jo ikke akuratt til nytte når det gjelder og finne en sånn bil. Så klart om noen kommer over en så kommer de nok til å nevne det her så derfor er det liten vits og gnage annenhver dag om noen veit noe. For OM noen veit noe så sier de det nok. Dessuten må jeg si meg enig i noen av de som har svart før meg her, at jeg trur nok ikke detta stedet er det rette og leite etter en TCC Volvo 242 bil. Hvis du helt seriøst er ute etter en sånn bil, koste hva det koste vil. Så ville jeg lagt ned litt jobb i og finne en sånn bil. Ikke bare sitte og vente at den skal komme til deg. Finn ut hvem som kjørte de, prøve og kontakte de. Evt kontakte noen som kjenner godt til de få bilene som ble kjørt med. Også deretter gå steg for steg for å finne dagens eier. Det er nok ikke så lett. Men hvis du faktisk HAR tenkt og kjøpe en sånn bil, må du så klart legge ned en del arbeid i og finne en. Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THO Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 For de av dere som tror at baron har startet den tråden for at folk skal ha noe å snakke om så tar dere feil! Han er gal nok til å kjøpe en slik bil hvis det skulle dukke opp en. Sannsynligheten i at det skulle dukke opp en orginal bil er liten,men dukker det opp en seriøst byggd "replica" så er nok det av interresse også og det er jo noe som ikke er helt umulig,har vært borti ett par stk av de i nabolandet(sverige). Baron vet veldig godt at å lete etter en sånn bil er som å lete etter nåla i høystaken. Keep on looking,my friend! Siter -90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90 -86mod 745tic -99mod MB C180T Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet November 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 All den informasjonen som har kommet her er jo ikke akuratt til nytte når det gjelder og finne en sånn bil. Så klart om noen kommer over en så kommer de nok til å nevne det her så derfor er det liten vits og gnage annenhver dag om noen veit noe. For OM noen veit noe så sier de det nok. Dessuten må jeg si meg enig i noen av de som har svart før meg her, at jeg trur nok ikke detta stedet er det rette og leite etter en TCC Volvo 242 bil. Hvis du helt seriøst er ute etter en sånn bil, koste hva det koste vil. Så ville jeg lagt ned litt jobb i og finne en sånn bil. Ikke bare sitte og vente at den skal komme til deg. Finn ut hvem som kjørte de, prøve og kontakte de. Evt kontakte noen som kjenner godt til de få bilene som ble kjørt med. Også deretter gå steg for steg for å finne dagens eier. Det er nok ikke så lett. Men hvis du faktisk HAR tenkt og kjøpe en sånn bil, må du så klart legge ned en del arbeid i og finne en. For de som har fulgt med litt på tråden så burde de ha skjønt hva opplegget med den er nå... Dette forumet er bare ca 10% av de stedene jeg har søkt etter slik bil. Har til og med vært i kontakt med en i Dubai som visstnok skulle vite om en bil, men oppdaget samme problem der at de ikke visste helt hvordan bil det var, og endte opp med bilder av en orginal turbo 240. Så jeg mener du bør svelge dine ord, når du mener jeg ikke jobber for å få tak i en slik bil.... Og med det at jeg til tider frisker opp tråden her, så er det fordi det hver dag er nye medlemer her, og kanskje de har en onkel i amerika som har en. SO DROP THE CRAP...OR DRIVE A JAP OGSÅ ER DET JO INTERESSANT FOR MEG OG FLERE ANDRE HER INNE Å FÅ VITE MEST MULIG OM DISSE BILENE. Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet November 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 For de av dere som tror at baron har startet den tråden for at folk skal ha noe å snakke om så tar dere feil! Han er gal nok til å kjøpe en slik bil hvis det skulle dukke opp en. Sannsynligheten i at det skulle dukke opp en orginal bil er liten,men dukker det opp en seriøst byggd "replica" så er nok det av interresse også og det er jo noe som ikke er helt umulig,har vært borti ett par stk av de i nabolandet(sverige). Baron vet veldig godt at å lete etter en sånn bil er som å lete etter nåla i høystaken. Keep on looking,my friend! WORD yodude Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Så vis du helt plutslig skulle komme over en sånn som som er brukt i løp så kommer du til å gi 2 500 000 for den om prisen er det? At du ikke heller ser litt seriøst etter en gammel rallybil som er ratta av et stort navn. noe ala den hafsengen hadde. Det er jo mange reiser råere enn en gammel 242 gr.a bil. Både i kjøreglede og creds! Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Han vil ha en 242 Grp.A....ferdig snakka! Kan ikke heller dere som vet hva det er snakk om si no og dere som ikke skjønner han bare la vær all B.S.!? Superheftig med Grp. A....greit nok at rallybil sikkert er rått nok hvis den er seriøst bygd, MEN.....garantert INGEN som har noe som du har hvis du har en gruppe A løpsbil!:D Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THO Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 2.5mill er nok kanskje litt drøyt.Se bare hva f.eks den 850 touring car bilen som stod/står hos Bengtson autosalg var priset til: 398000.- Det er jo også en relativt spesiell bil,men det er klart at 242 Gr-a bilen kanskje har en større verdi! Hvis jeg skal snakke for meg selv så hadde jeg vært villig til å bla opp en god sum med penger selv hvis muligheten hadde dukket opp! Og jeg er nok ikke alene om det! Klart man kan gjøre som Hafsengen å gå til innkjøp av en "avdanket" wrc-bil,men det blir ikke lett når man har volvo-dilla! Men her er temaet volvo 242GR-A! Siter -90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90 -86mod 745tic -99mod MB C180T Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet November 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 en pris på 2.5 mill er nok veeeeeeeldig overdrevet, da tror jeg nesten de hadde solgt den på museumet i gøteborg. men at jeg er villig til åstrekke meg langt i pris, det skal være sikkert. og som THO skriver så er det volvo og ikke ford vi snakker om her inne..... Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet November 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 Han vil ha en 242 Grp.A....ferdig snakka! Kan ikke heller dere som vet hva det er snakk om si no og dere som ikke skjønner han bare la vær all B.S.!? Superheftig med Grp. A....greit nok at rallybil sikkert er rått nok hvis den er seriøst bygd, MEN.....garantert INGEN som har noe som du har hvis du har en gruppe A løpsbil!:D Enda en skikkelig kar, jippi...... er ikke mange som helt har skjønt hva tråden dreier seg om. En grom rally bil hører hjemme i skogen. jeg vil kjøre på vei og bane. man kan bruke vilken som helst volvo i skogen, sladde gjør de jo alle.he he. Takker for et positivt innlegg. Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 vet ikke om denne filmen er postet før, men her er litt grp a KJØRING!!!! http://www.tuff240.com/videos/lakeside85ATCC.wmv hentet fra HER: flere filmer her!! http://www.tuff240.com/videos/index.html Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 her er en som skulle selge en GRP A volvo.. men ser at det er en stund siden den ble lagt ut da.. http://forum.rally.no/forum.asp?ThreadID=2077 Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 vet ikke om denne filmen er postet før, men her er litt grp a KJØRING!!!! http://www.tuff240.com/videos/lakeside85ATCC.wmv hentet fra HER: flere filmer her!! http://www.tuff240.com/videos/index.html Samme om det er postet før.. dette er bare et supert tema å ha litt prat rundt...varmer hjertet til en gamel volvo idiot..he he. mere karer som deg så blir det snart koselig her inne. Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 her er en som skulle selge en GRP A volvo.. men ser at det er en stund siden den ble lagt ut da..http://forum.rally.no/forum.asp?ThreadID=2077 He he he. denne bilen har jeg ringt på å pratet med eieren....riktignok en banebil. men en så stygg volvo er det lengesiden jeg har sett. den var spy gul og var breddet minst 15cm på hver side bak..og kanskje 10 foran... var noe alvorlige store hjul på den, men nei takk.....den var bare for stygg for å kjøpes for penger...he he....MEN KULT AT DU FØLGER MED PÅ MARKEDET VOMAZ Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Skulle til å ta kvelden for en time siden...så kom jeg over de filmene, og bæng..der satt jeg;) Utrolig kult detta Gruppe A greine, hadde egentlig vært moro å satt seg mere inn i det, håper du en dag får tak i den bilen du vil ha!! Alt går så lenge en vil, og en vil det nok..husk det så blir det bra!:D Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg