Baron Skrevet November 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 SPEEDISEVERYTHING: Takker for støtten.....Har man ingen mål her i livet, så kan man like godt kjøre LADA. (synes det er litt kult også jeg da,he he) Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Lada kan være drit fett det. Har planer om et lite prosjekt der og etterhvert. Men bør bare få ferdig de jeg har nå :D Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 TENKE POSITIVT!!!!!!!!!.....Finnes det ikke noe du har lyst på her i verden som du tenker du aldri får????? <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< INGEN TING ER UMULIG, BARE LITT VANSKELIG!!!!! heh jo den 740 grp.A bilen på volvo museumet..eler den "gamle" S90'ien til maxis(den blåe som ble hugget) med 6'er TT men det er vel rimelig åpenlyst at INGEN av de to ønskene kommer til å bli oppfylt!? kunne jo også skrevet en halvgod liste over damer som godt kunne lurt meg(avril lavigne, britney, osv!) men jeg kommer vel neppe engang tl å se de! og tror nesten det er større sjans for å få ha seg til med britney enn å få en 242grp.A(kansje satt litt på spissen) men alikevel? men nå gidder ikke jeg å"krangle" mer med deg og om dette 242grp.A greiene..ønsker deg LYKKE TIL og hadde vært DRIIT RÅTT om du greide få tak i en! og det mener jeg!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 heh jo den 740 grp.A bilen på volvo museumet..eler den "gamle" S90'ien til maxis(den blåe som ble hugget) med 6'er TT men det er vel rimelig åpenlyst at INGEN av de to ønskene kommer til å bli oppfylt!? kunne jo også skrevet en halvgod liste over damer som godt kunne lurt meg(avril lavigne, britney, osv!) men jeg kommer vel neppe engang tl å se de! og tror nesten det er større sjans for å få ha seg til med britney enn å få en 242grp.A(kansje satt litt på spissen) men alikevel? men nå gidder ikke jeg å"krangle" mer med deg og om dette 242grp.A greiene..ønsker deg LYKKE TIL og hadde vært DRIIT RÅTT om du greide få tak i en! og det mener jeg!:) hehe...så d hadde vært kos hvis britney hadde kommet til deg i en 242 gr:a da ;) hehehe :hammer Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THO Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 heh jo den 740 grp.A bilen på volvo museumet..eler den "gamle" S90'ien til maxis(den blåe som ble hugget) med 6'er TT men det er vel rimelig åpenlyst at INGEN av de to ønskene kommer til å bli oppfylt!? kunne jo også skrevet en halvgod liste over damer som godt kunne lurt meg(avril lavigne, britney, osv!) men jeg kommer vel neppe engang tl å se de! og tror nesten det er større sjans for å få ha seg til med britney enn å få en 242grp.A(kansje satt litt på spissen) men alikevel? men nå gidder ikke jeg å"krangle" mer med deg og om dette 242grp.A greiene..ønsker deg LYKKE TIL og hadde vært DRIIT RÅTT om du greide få tak i en! og det mener jeg!:) Ikke begynn å dra dame ønsker inn i denne diskusjonen,det er jo tross alt en 242GR-A det er snakk om her ingen dame kommer opp imot den! Ang. ønskene dine om "S90" Kjøp en 940 eller en eldre 960 å sett igang å bygg,de begynner jo å bli billige!! Siter -90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90 -86mod 745tic -99mod MB C180T Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 heh jo den 740 grp.A bilen på volvo museumet..eler den "gamle" S90'ien til maxis(den blåe som ble hugget) med 6'er TT men det er vel rimelig åpenlyst at INGEN av de to ønskene kommer til å bli oppfylt!? kunne jo også skrevet en halvgod liste over damer som godt kunne lurt meg(avril lavigne, britney, osv!) men jeg kommer vel neppe engang tl å se de! og tror nesten det er større sjans for å få ha seg til med britney enn å få en 242grp.A(kansje satt litt på spissen) men alikevel? men nå gidder ikke jeg å"krangle" mer med deg og om dette 242grp.A greiene..ønsker deg LYKKE TIL og hadde vært DRIIT RÅTT om du greide få tak i en! og det mener jeg!:) Maxis har vel ikke sakt noe om at den blå er hugget selv... tror ikke det er FAKTA! Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Maxis har vel ikke sakt noe om at den blå er hugget selv... tror ikke det er FAKTA! jovisst :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenti Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 jovisst :thumb Hva skjedde? har du kun 2dørs kjæra nå da? eller er d noe annja rått på gang? Siter Volvo 740 TIC 88 Mod (solgt) Volvo 740/940 16V Tic (solgt) BMW 318 is Coupe (Solgt) VW Passat 1,9 TDI Highline (Til salgs) Volvo V90 T-4R (Ny bilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Ikke begynn å dra dame ønsker inn i denne diskusjonen,det er jo tross alt en 242GR-A det er snakk om her ingen dame kommer opp imot den! Ang. ønskene dine om "S90" Kjøp en 940 eller en eldre 960 å sett igang å bygg,de begynner jo å bli billige!! tingen er st jeg fulgte med helt fra 1. bilde ble lagt ut her, og leste alt som skjedde osv.. og det bildet her så er det noe med bilen den, har sett utallige bilder av slike biler, men så langt er det få som "kiler meg så godt på pungen" som denne! glenn' ja om britney kommer rullende inn i en grpA er det fare for at noen får så på kølla!:D hehe er egentlig kommet litt "over" henne nå..men fin, det kan ingen påstå hun ikke er! så lenge hun beholder sminken på da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240ft Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Hallo folkens !!! En fordel for den som har startet tråden om vi holder oss til temaet. Baron: Sjekk denne linken om grA http://www.tuff240.com/gpagalleryindex.htm Siter Gjør som Ford - kjøp Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet November 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Hallo folkens !!! En fordel for den som har startet tråden om vi holder oss til temaet. Baron: Sjekk denne linken om grA http://www.tuff240.com/gpagalleryindex.htm HA HA HA..grom side det ass, mye snadder der ja, Finnes ikke my som kan måle seg opp mot det, og med 110 biler som jeg har hatt, da skjønner mann hvor mye jeg ønsker meg en slik..... Takker for at du presiserer det med OFF-TOPIC.......er greit irriterende også til tider. DO ÆR SKIKKELI BRA MANNFOLK!!!!! Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet November 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Noen som har funnet noe mere info til denne tråden nå????? Har vert litt lenge siden noen har kommet med noen god biter her nå......Det er jo trossalt den volvoen som har best racing historie av alle volvoer med bakhjulsdrift.... Kom igjen gutter......... happyhappy Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 vel.. det er jo du som er på utkikk etter bil? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 GrA volvoene var gromme biler, men jeg stiller spm til en ting.. Sakset ut fra den info siden om grA, tidligere her i tråden: Performance - Volvo GpA 240T M51 ratios Gear change at 7,000 rpm, 3.73:1 diff 0 to 40mph - 3.4secs 1st - 2.328:1 = 59 mph 0 to 50 mph - 4.3secs 2nd - 1.675:1 = 82 mph 0 to 60 mph - 6.0secs 3rd - 1.353:1 = 102 mph 0 to 90 mph - 9.8secs 4th - 1.145:1 = 120 mph 0 to100 mph - 12.5secs 5th - 1.000:1 = 138 mph 0 to 125 mph - 23.5secs Top speed (depending on final gearing)160 mph or 260 kmh Hvordan har det seg at en 1050kg bil med 345hk, ikke går bedre enn en dønn orginal sierra cosworth fra omtrent samme tidsepoke, med kun 204hk? De tallene må da være helt på trynet??? siden gatebilen greier 0-160km/t på 12,5s - noe som ikke er veldig ille, hva greier da race-bilen med mer enn 100 hk ekstra? yummy Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet November 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 vel.. det er jo du som er på utkikk etter bil? OG HVA MENTE DU MED DET.............????????????????? Tror kaskje jeg og de fleste andre her inne har skjønt det, men man bruker de mulighetene man har i en slik situasjon da man leter etter noe skjeldent. Jeg synes du kan slutte med innlegg på denne tråden hvis du ikke kan finne på noe mer interessant å si.................... :deng Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg