Gå til innhold

Gruppe A 242??????

Ranger emnet

Baron

Anbefalte innlegg

beklager at dette ikke er noen grp a volvo...

men synes denne var litt pen.. åsså hadde den sentermutter;)

http://www.volvolandia.com/volvomekka/projektit/240rs_projekti.htm

volvo.jpg

etujarrut2.jpg

Den var absulutt verdig til denne tråden...mye gromme deler i understellet.

Nå er ikke jeg så rå på finsk, men det er vel en B20 som er borret til 2,1liter med gromt innsprut og eksos....sikkert en potent sugemotor dette vil jeg tro.

Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 617
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det er et svensk firma som selger felger med sentermutter og spacers med sentermutteradapter.

vet noen url / info?

jeg tenker litt på om det hadde vært fett å lakket min hvit med gr.a. striper, siden jeg uansett har gr.a. vingen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er et svensk firma som selger felger med sentermutter og spacers med sentermutteradapter.

vet noen url / info?

jeg tenker litt på om det hadde vært fett å lakket min hvit med gr.a. striper, siden jeg uansett har gr.a. vingen :p

Dette hørtes spennende ut! Noen som har info ?

"95 VW Golf III (grevlingbil)

"84 Volvo 240 - B230FK +

[X] "00 BMW 520 m-sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du finner bilen du søker. Vet hvor viktig det er å sette sine egne mål og jobbe for å finne drømme bilen. Siden det koster mye spenn så tar jeg en pling til deg nå for å hjelpe deg på din vei med det økonomiske ;)

Mye mer positivt på slutten av tråden. Tjollahopp, og høres jeg rar ut på tlf er jeg bare trøtt og ikke noe annet ;)

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.pbase.com/towerymt/240_racing&page=1

her er noen bilder... fant ikke i farten om denne linken har blitt lagt ut før..

er bare å bla seg gjennom sidene...

de stripene der der da team nordica sin lakkering av team bilene sine, og har ikke no med gruppe a striper og gjøre

Mercedes 190E selges, send pm for mer info

Lenke til kommentar
Del på andre sider