DaButcher Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 de fleste grp-a bilene ble jo sendt til sverige men denne ble igjen i usa...og der fantes jo ikke annet enn usa framlyktene og selvsagt de støle firkantlyktene da men... firkantlyktene i usa er plast :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Juli 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2006 FERD4FLO@AOL.COM 661 269 2065 sendte mail for og sjekke litt: (autosvar email) Hello. I am away until July 25, 2006 and am unable to read your message. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Har nå hvertfall fått et lite svar tilbake på min henvendelse pr.mail Så nå har jeg spurt litt mere om bilen i neste mailen, så da får vi se hva han sier.....bilen ser jo hel og pen ut! Men som det stod, så trenger den litt jobb, så vi får se hva det betyr!!!!!! kommer tilbake med mere info senere!!!!! Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Juli 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Håper det blir kjærre på deg Baron :D Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Ja ja ja....Der forsvant den bilen ut av hendene mine også....er visst noen i norge som har kjøpt den Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Det saug men da er den iallefall noe nærmere. Og kanskje du greier å gnu den ut fra vedkommende :) Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Ja ja ja....Der forsvant den bilen ut av hendene mine også....er visst noen i norge som har kjøpt den det kommer jo to stk til landet, ene ligger iallefall på autodb. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 dabutcher:det er ikke orginale grp-a biler!! det er evo modellene som han tar inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Bra den havnet her tillands uansett da, men synd det ikke ble Baron. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 ja fasen det var no dritt at ikke baron ble eier!!! men som sagt oven så er det dødsfett at den ble kjøpt i norge:) håper virkelig den bli og se på treff utover en gang....da skal jeg stå og sikle og r..... pån! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 245T Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 hmm fortalte han hvor i landet den ble solgt til?og hvor mye kroner?vet at en kamerat av meg stod på nippet til å kjøpe en original grp a fra sverige for 200k for et halvt års tid siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Far min som er en gammel 240 råner mener dem solgte vanninsprøytning på på wist/volvo han har en slik katalog med grp.a deler til 240 man kunne kjøpe på wist/volvo Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Ja.. fantes kit med bl.a. intercooler og vanninsprøytning. B21ETL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Bilen i Hemnings er en 85 mod. Hvis jeg kan min historie har ikke 85 mod slike forskjermer og blink/parklys...... Jeg har et bilde av en 242 med gpa vinge, sentermutter og bur, bildet er tatt på Vålerbanen en gang på 90 tallet (når gikk Neon cup?) Vet ikke om bilen ble brukt på banen, den er uregistert, helt hvit uten merker, rød stripe øverst på ruta og hvite felger med polert kant. Aner ikke om det er en gpa eller hjemmelagd. Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THO Skrevet August 1, 2006 Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Bilen i Hemnings er en 85 mod. Hvis jeg kan min historie har ikke 85 mod slike forskjermer og blink/parklys......Jeg har et bilde av en 242 med gpa vinge, sentermutter og bur, bildet er tatt på Vålerbanen en gang på 90 tallet (når gikk Neon cup?) Vet ikke om bilen ble brukt på banen, den er uregistert, helt hvit uten merker, rød stripe øverst på ruta og hvite felger med polert kant. Aner ikke om det er en gpa eller hjemmelagd. I usa hadde 240`n den type front frem til 86 modellen kom.... Siter -90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90 -86mod 745tic -99mod MB C180T Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg