Gå til innhold

Gruppe A 242??????

Ranger emnet

Baron

Anbefalte innlegg

Alle forstår at det er noe spooky med disse tallene; kanskje de gjelder 225 hk-versjonen? Tror ikke Volvo triller sååå mye dåligere enn en Sierra; Volvoen er riktignok mer firkanta :D Har lest at 0-100 går ned mot 4 sek. med rett utveksling.

Når det gjelder Coilover sa en kamerat at KG-trimming har fått igjen Coilover til 240!

De talla stemmer mer med en 225hk versjon ja.

Har hatt flere cosworther selv, og det går ikke akkurat veldig bra orginalt. måtte trimmes litt før i det heletatt ble litt skyv i dem.

Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 617
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvordan er fjørbein og sånn på gruppe a bilene? coilover og full pakke det? mulig og få godkjent no sånt på bilen min f.eks? er jo håpløst og få lav nok bil uten og kappe, og er ikke no fan av det i grunn!!

Skal være en type coilover på de. det sitter ihvertfall justerbare kniver i steden for stabilisatorstag forran på de. skal være mulig å justere de fleste vinkler på de bilene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Volvo B21 Gr A

Chefen för raceavdelningen Vikås ringde mig i Januari 1986 och frågade om jag kunde porta 40 st Volvo toppar till 4 st Volvo Gr A bilar. Jag hade gjort en test topp till dom sommaren 1985 och det visade sig att min topp gav 10% mer effekt över hela registret. Jag tackade ja, portade Volvotoppar så jag höll på att kvävas. Blev klar i Juli, Volvo vann och blev kallad den flygande tegelstenen. Året efter 1987 portade jag 24 toppar då slapp jag porta förbränningsrummet för dom var cnc frästa, skönt.

sitat grottis: http://www.grottisheadservice.se/

han kunne vel kanskje det han drev med...

...prrrrrtt...

2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK...

(X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt...

(X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs vel om det er en ordentlig gr. A bil... ikke sentrumsbolt der hell..

Dessuten, sist jeg så bilder av den bilen hadde den gasserturbo.. altså ikke no som kommer fra gr. a akkurat..

Unnskyld Baron, for at jeg hjælper til med å fylle tråden din med bullshit, men ville bare ha gjort det klart..

Og uansett Baron, jeg skjønner hva du føler!!

Gr. A 240 hadde jeg og gravd laaangt ned i lommeboka for å få...

Og da tenker jeg ikke på en med 155 gamp...

Men uansett, lykke til med leitinga!!!

Gruppe A er værst!1 yodude

-------------------------------------

'86 Volvo 740GL

'01 peugeot expert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs vel om det er en ordentlig gr. A bil... ikke sentrumsbolt der hell..

Dessuten, sist jeg så bilder av den bilen hadde den gasserturbo.. altså ikke no som kommer fra gr. a akkurat..

Unnskyld Baron, for at jeg hjælper til med å fylle tråden din med bullshit, men ville bare ha gjort det klart..

Og uansett Baron, jeg skjønner hva du føler!!

Gr. A 240 hadde jeg og gravd laaangt ned i lommeboka for å få...

Og da tenker jeg ikke på en med 155 gamp...

Men uansett, lykke til med leitinga!!!

Gruppe A er værst!1 yodude

Har ikke akkurat sagt at det er en Gr-a bil! Les tråden så ser du hvorfor det bildet ble postet.

P.S den bilen er ikke en gasserturbo! Måtte bare nevne det,vet at Baron var litt sugen på den da den stod tilsalgs tidligere i år!

-90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90

-86mod 745tic

-99mod MB C180T Sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gasserturbo der ja. Det VAR BSE Innsprut i den før han skulle selge den, men som folk vet, så er ikke BSE-systemet ment for salg ennå...

BSE sprut=Bovin Spongiform Encefalopati sprut!!

Måtte bare legge inn mere off topic! Sorry Baron!

-90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90

-86mod 745tic

-99mod MB C180T Sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA....hadde jeg kunnet bare fått en bil her i livet, så hadde jeg panta både hus og kjærring for denne bilen...........HA HAH AH AH H A

Lenke til kommentar
Del på andre sider