Big-Z Skrevet April 5, 2003 Rapporter Share Skrevet April 5, 2003 Er det noen som kan fortelle meg hvor jeg kan få tak i ETKA?! Siter -skal se, kanskje om jeg får tid skulle jeg nok gjerne ha men det kan nok ikke ta lang tid men jeg rekker det nok ikke før det er for sent..... Betyr det grønne lyset at jeg skal kjøre?? -90 VW Passat cl stv 2.0L -87 Hvit/Krokan Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet April 5, 2003 Rapporter Share Skrevet April 5, 2003 Du kan være heldig å finne ETKA 6 på DC eller lignende program.. :) Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
31337 Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 Det ligger noe russisk opplegg her: http://www.elcats.ru/audivw/ Funker forsåvidt greit å finne ting og om man prøver og feiler... Siter what Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chris Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 Originally posted by Big-Z Er det noen som kan fortelle meg hvor jeg kan få tak i ETKA?! Har mange cd`er på jobben:D :D Siter www.teamvolkswagen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Big-Z Skrevet April 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 Prøvde den russiske jeg... blir jo engelsk når du kommer til delene.... kjempeflott!! Siter -skal se, kanskje om jeg får tid skulle jeg nok gjerne ha men det kan nok ikke ta lang tid men jeg rekker det nok ikke før det er for sent..... Betyr det grønne lyset at jeg skal kjøre?? -90 VW Passat cl stv 2.0L -87 Hvit/Krokan Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 Har hatt den Norske versjonen av Etka leeeeeeenge jeg :D :D :D :D :D :D :D :D :D Med prisliste og full pakke.Kjekt å ha og et must for en Vw-Audi entusiast Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 ETKA er hva for noe? Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 Originally posted by ThugstaRacing ETKA er hva for noe? Elektronische teilekatalog..........samme programmet alle Møller-forhandlere bruker for å finne deler til VW og Audi.... Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 Tøft! Går det ann og få tak i sånn til passaten min ell? Noen som har.. sett de bruker sånn på auto'n kan fikke hvem som helst del, dritt rått.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 Den ETKA-utgaven jeg har dekker alle VW og Audi fra 1947 og opp til 2000 modeller.Absolutt alle modeller........ Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 Interessert i å brenne den til meg? for en liten sum? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 er det noen som har ASLE? i tillegg til akte? Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Big-Z Skrevet April 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Har fått tak i en orginal CD med ETKA, den finner ikke hardlocken. dette er visst en klump man fester i com eller seriell porten... noen som har en crack eller forslag til hvordan få det til å virke?? Siter -skal se, kanskje om jeg får tid skulle jeg nok gjerne ha men det kan nok ikke ta lang tid men jeg rekker det nok ikke før det er for sent..... Betyr det grønne lyset at jeg skal kjøre?? -90 VW Passat cl stv 2.0L -87 Hvit/Krokan Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polizei Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Vi kör med ETOS lite bättre än etka och det används av alla V.A.G verkstäder här i sverige.... Har en hög med skivor ligger nere på verkstan ;) Får ju ny skiva så fort nått uppdateras!! Fast dessa kan man inte köra utan en speciell kod!! Siter Click here to visit my home page Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg