Ratata Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 Sjekk denna psyklisten Psyklist Og sånn parkerer de i Kina.... Parkering Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 Originally posted by Ratata Sjekk denna psyklisten Psyklist Hahahah, daredevil! Originally posted by Ratata Og sånn parkerer de i Kina.... Parkering LOL, smooth! Jævla kjekk egenskap det der :D Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 han med sykkelen husker jeg ikke navnet p. men klippet er fra en av crusty filmene.... en annen fyr prøver oxo. det skjer nesten likedan med han:)-- Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 Originally posted by Ratata Og sånn parkerer de i Kina.... Parkering Bilene kan jo ikke bli særlig pene etter et par sånne parkeringer. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 Det gikk bra med han på sykkelen ja =) skrapte opp hele leggen husker jeg rett. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k2bjarne Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 Crusty 6 husker jeg ikke feil. Vet ikke navnet, men han lever av å hoppe over biler bl.a. Klippet er også med i Slednecks 5... tror jeg Siter Ikke alle har skjønt det, men det har tydeligvis du.... Klikk der ->www.dirtysnow.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 det meste jeg fikk hoppet på i dag var dette... http://rdlx3m.com/video/freeride.wmv Fik lånt meg en pro issue.. KANKE VENTE TIL MIN BIGHIT er færri.. skal legge ut bilder av den i morgen... tar med meg et kamera på jobben:) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet April 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 Originally posted by Calib'R Bilene kan jo ikke bli særlig pene etter et par sånne parkeringer. Neppe det. :rolleyes: Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 Du hopper fint ja, sykkelen min, en proflex 757 ble helt fucked etter en del hopping, fikk ny bak demper fra usa med streng beskjed om at de ikke ville gi meg en til fordi de mente jeg hadde herpa sykkelen pga ditt og datt, svake greier. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 veeeeeel.... ingen sykkel har løps garanti. g når jeg ser på at du har ca 4cm vandring så er ikke det så jævli luxus.... Tør jeg spørre om det er PRO GEAR Du sykler på? *haahhah* den jeg bygger nå har ca 200mm vandring forran og bak orig. men jeg skal bygge om linken litt bak så jeg kommer til å klae å dra ut VÆRTFALL 230mm:) dete r plush. men et helvete å sykle i byen med.. bl.a med tanke på tyngden på sykkelen som tilsvarer ca 24-25KG... og kun de 8 tyngste gira:)..... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 ps, det lille videoklippet var bare en liten "teaser test" vi skal filme masse freeride i DAG... så jeg mått ebare venne meg til sykkelen og teste den jeg hadde lånt.... forhåpentligvis skal vi blir færri med trashinga i daG;) men bilde av den halvbygde kjerra skal jeg få lagt ut i dag... venter kun på de nye bremseskivene mine (med inngravert navn) felg ringa og dekka:) så er den klar til å rånes med... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 Samme hvor mye du ler så synest jeg 16000 burde holde litt lenger =/ Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 hehe. jeg regnet sammen prisen PR. del .. hva sykkelen skulle kommet meg ut på om jeg ikke hadde fått innkjøps priser rabbater og fått full spons på deler..... EXKLUDERT norsk moms... 64,834kr... inkl. moms vil jeg ikke en gang vite:) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 Originally posted by Ratata Neppe det. :rolleyes: :D Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 Originally posted by rdl det meste jeg fikk hoppet på i dag var dette... http://rdlx3m.com/video/freeride.wmv Fik lånt meg en pro issue.. KANKE VENTE TIL MIN BIGHIT er færri.. skal legge ut bilder av den i morgen... tar med meg et kamera på jobben:) Hva heter låta på den videosnutten? Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg