rdl Skrevet April 8, 2003 Rapporter Share Skrevet April 8, 2003 Originally posted by Calib'R Hva heter låta på den videosnutten? er vel, One Minute Silence- HOLY MAN ..... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cax Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Originally posted by KinG^KaoZ Du hopper fint ja, sykkelen min, en proflex 757 ble helt fucked etter en del hopping, fikk ny bak demper fra usa med streng beskjed om at de ikke ville gi meg en til fordi de mente jeg hadde herpa sykkelen pga ditt og datt, svake greier. Har alltid likt den Girvin-demperen. Etter min mening er det en mye bedre løsning enn teleskopsølet... Siter The problem with me, they tell me, is that I use people, and love things Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cax Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 Originally posted by Ratata Og sånn parkerer de i Kina.... Parkering Det der er forresten fra filmen Shaolin Soccer. Anbefales for folk med litt filmatisk vidsyn.. Siter The problem with me, they tell me, is that I use people, and love things Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 9, 2003 Rapporter Share Skrevet April 9, 2003 et bilde av kjerra SÅ langt.... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 jippiiiiiiii... da var filmen... EGENTLIG ikke færri. men siden snøen kom i dag midt i oslo og det er meldt drittvær i noen dager fremover så setter vi en strek på den her..... http://rdlx3m.com/video/drop_off.mpg enjoy..... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Dæven rdl vis du kjører bil like godt som du sykler burde du ha en sjangse mot han som utfordrer deg Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 må davel ikke være go for å kjøre mot en parkometer vakt davel? Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 Steike... Detta er du faktisk ganske flink til.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 11, 2003 Rapporter Share Skrevet April 11, 2003 sikker nå på det da småen? Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 18, 2003 Rapporter Share Skrevet April 18, 2003 hehe., noen dreit seg ut i går gitt... og det var megja! denne vakke så veldig AU. men derimot svært BRRR!!!:. snakk om ca 2-4 grader. og legg merke til is og snø LITT lenger ut på vannet der..... Enjoy! http://rdlx3m.com/video/splash.wmv Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet April 18, 2003 Rapporter Share Skrevet April 18, 2003 Hehe frisk satsing ihvertfall, kanke bli strøkent hver gang heller! Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pcBaktus Skrevet April 19, 2003 Rapporter Share Skrevet April 19, 2003 haha, supert! :) du er sikkert den som har bada tidligst her i år? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet April 19, 2003 Rapporter Share Skrevet April 19, 2003 etter min mening er jeg den som er første i vannet, det er ennå lenge til 1 mai så russen er ennå langt unna. og som sagt så er det enn åis på vannet, så jeg tviler på at noen dust frivillig hopper uti der.... derimot en som satsa helt feil og fikk feil vekt balanse kan derimot stupe nedi.... med STIL:) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Originally posted by rdl hehe., noen dreit seg ut i går gitt... og det var megja! denne vakke så veldig AU. men derimot svært BRRR!!!:. snakk om ca 2-4 grader. og legg merke til is og snø LITT lenger ut på vannet der..... Enjoy! http://rdlx3m.com/video/splash.wmv Får ikke denne linken din til og virke jeg! Har du fjerna den eller noe sånt?? Foresten du er jo helt rå på sykkel da!!! Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg