Gå til innhold

Azzido sin bilde tråd!! Enjoy ;)

Ranger emnet

Azzido

Anbefalte innlegg

Her tenkte jeg å lage en tråd med bilder ifra alt av biltreff osv som jeg er på....

kamera jeg bruker fortida er ett fujifilm finepix s5500 og har i tillegg ett canon ixus 500 som jeg drasser med overalt...

starter da elegant med gatebil som var nå i helgen på ruudskogen (sept 2005)

http://www.azzido.no/downloads/Bilder/gatebil-sept-2005/

http://www.azzido.no/downloads/Bilder/gatebil-sept-2005/babeshow/

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er rein gjetning, men du hadde ikke litt sansen for hu med kamuflasje-skjørtet?

skal ikke si kamuflasjemønsteret gjorde så mye for å skjule at det gjorde no da

:wave

forresten masse bra bilder!! du har fått med en del biler jeg ikke har sett på andre bildeserier til nå

saab 9000 2.3T

saab 900 aero

BMW e28 518, vinterbil 09/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er rein gjetning, men du hadde ikke litt sansen for hu med kamuflasje-skjørtet?

skal ikke si kamuflasjemønsteret gjorde så mye for å skjule at det gjorde no da

:wave

forresten masse bra bilder!! du har fått med en del biler jeg ikke har sett på andre bildeserier til nå

hvem kunne ikke unngå ho? =)

bra å høre at du likte bildene mine... var ikke helt bra alle sammen pga nytt kamera osv... men kommer sterkt tilbake etter trening med det nye kamera til våren igjen vil jeg tippe ;)

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye fine bilder. Ser du er myyye flinkere til å tilte kameraet enn jeg er.

Har brukt det s5500 litt jeg og, men synes det er utrolig vanskelig å få skikkelig bra stillbilder. Føler nesten at jeg må bruke stativ uansett for å få de helt klare. Pluss at det er fryktlig følsomt i forhold til lys, selv på autoinnstillingen. Eller det vil si, jeg synes vel at autofunksjonen suger :)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye fine bilder. Ser du er myyye flinkere til å tilte kameraet enn jeg er.

Har brukt det s5500 litt jeg og, men synes det er utrolig vanskelig å få skikkelig bra stillbilder. Føler nesten at jeg må bruke stativ uansett for å få de helt klare. Pluss at det er fryktlig følsomt i forhold til lys, selv på autoinnstillingen. Eller det vil si, jeg synes vel at autofunksjonen suger :)

takker for kommentarer...

i kveld fiksa jeg meg ett skikkelig galleri på hjemmesida mi som fremtidige bilder vil bli lagt ut på...

http://www.azzido.no/gallery/

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 3 weeks later...