Gå til innhold

Bilder fra Gatebil i helgen?

Ranger emnet

Goop

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gatebil1.jpg

Gatebil3.jpg

Gatebil6.jpg

Gatebil2.jpg

Gatebil4.jpg

Gatebil5.jpg

Gatebil8.jpg

Gatebil7.jpg

Gatebil9.jpg

Gatebil10.jpg

Det var noen av de jeg har, var forholdsvis lite volvo på banen. Den røde 242`en var den peneste, synd den fikk seg en liten smell. Ellers lagde stasjonsvogna mye blårøyk. Breisladden ble oxo avlyst etter at en eller flere tilskuere fikk lettere skader etter å ha blitt sprutet ned med stein og asfalt biter.

Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har masse bilder og filmer på digital-kameraet mitt, men det ligger i bilen til THolandsli for tiden :P Må inrømme at den gromme lang40'n var jævli rå, den gikk skikkelig bra. Den grønne 740'n (til krh??) gikk også friskt noen runder på søndagen etter at han fikk bytta turbo. Den røde 242'en var som vanlig med å kjørte, trist at han gikk på en smell med en cossfjært nedi slakter'n :( Var og en orange gammel førr der som gikk jævli bra, og så helt original ut. En hvit 740TIC som prøvde seg litt. Ellers var det jo litt forskjellige volvo'er utstilt der... Bilder og film kommer når jeg har fått henta kameraet.

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den PK Racing 245'n var jo på sommertreff også.Så den der:) virket jo som den gikk litt godt.Var mye fint i motoren på den hvertfall

IMGP0480.jpg

Ja denna her var jo bare rå!! Hadde tenkt jeg skulle spørre han hva han har under huven, men fikk aldri gjort det.. men det var jo utrolig strøken den motoren der. Hadde vært fint om noen visste noe mer om hva den motoren bestod av, og hva slags innsprut han bruker! Har film av den kawa-grønne 740'n :P Lurer også på hva slags motor det var i den gamle orange 240'n som kjørte der, for den gikk no' grønnjævli!

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja denna her var jo bare rå!! Hadde tenkt jeg skulle spørre han hva han har under huven, men fikk aldri gjort det.. men det var jo utrolig strøken den motoren der. Hadde vært fint om noen visste noe mer om hva den motoren bestod av, og hva slags innsprut han bruker! Har film av den kawa-grønne 740'n :P Lurer også på hva slags motor det var i den gamle orange 240'n som kjørte der, for den gikk no' grønnjævli!

Den orange 240n var en svenske fra torsby.

haddde en gammel 3.0l supramotor.

435hk i motoren :) gikk bra synes jeg å..

Lenke til kommentar
Del på andre sider