Gå til innhold

Bilder fra Gatebil i helgen?

Ranger emnet

Goop

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja denna her var jo bare rå!! Hadde tenkt jeg skulle spørre han hva han har under huven, men fikk aldri gjort det.. men det var jo utrolig strøken den motoren der. Hadde vært fint om noen visste noe mer om hva den motoren bestod av, og hva slags innsprut han bruker!

Du kan jo spørre trimmerne da.. :) http://www.kmtechnics.no/

88/92 BMW E34 535i/M5 (S38B38 340 hk/400 Nm)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den orange 240n var en svenske fra torsby.

haddde en gammel 3.0l supramotor.

435hk i motoren :) gikk bra synes jeg å..

-Jepp, syntes det var veldig rar lyd i den da jeg hørte den på tomgang. -Hørtes liksom ikke ut som den gode gamle rødblokk-motoren :D Stussa på om det var sekser eller åtter jeg :P hehe. Takk for info :)

-Åssen går det med bilen din da?

-Fått retta opp noe? Og hva med motoren, ikke fornøyd med det pulveret som er?

Du må få oppdatert hjemmesiden din snart da, så vi får se :)

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auda, fikk høre sjefen hadde blitt påkjørt på søndag. Pleier ikke 240'r å komme vekk fra sånt uten en skramme? :)

Hva drev de med egentlig? Skulle de sladde mens de ble forbikjørt eller satt de å sov?

Dette bilde ble tatt 1-2 sek før det smalt

Gatebil4krasj.jpg

volvoen lå brei gjennom svingen med cossien i ræva. Da volvo`en breia ut mot kanten prøvde den å kjøre forbi og rakk det nesten, men volvoen traff bakfangeren og reiv av den på cossien, mens han ødela lykta og fangeren. I denne svingen var det mange nesten ulykker i løpet av de 20 minuttene jeg stod der.

Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel ikke for ingenting den heter "slakter'n"?:D trist an en volvo, av det kaliberet måtte bli utsatt for den blekkholken der! er nsten som jeg ville sammenlignet det med et knivstikk i ryggen..topen av uretferdighet

Ja helt enig, jeg synes det var jævli synd! For den 242'en der var jo bedre og penere enn da den kom ut fra fabrikken på volvo. Men godt at det ikke blei større skader.

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja denna her var jo bare rå!! Hadde tenkt jeg skulle spørre han hva han har under huven, men fikk aldri gjort det.. men det var jo utrolig strøken den motoren der. Hadde vært fint om noen visste noe mer om hva den motoren bestod av, og hva slags innsprut han bruker! Har film av den kawa-grønne 740'n :P Lurer også på hva slags motor det var i den gamle orange 240'n som kjørte der, for den gikk no' grønnjævli!

supra motor i den orange hørte eg-.... fytti helvette den gjekk sjukt!!!

:wave

nissan cherry 1,3gl :( :(

1978 volvo 242! b19a masse rust..

plan : rustfri, mørk sølv grå, turbo, og orginal look!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har bilder av den kanskje? :)

ikkje endå.. har mange, må berre framkalla de først... skal få dei på cd, så kan eg legga de ut...

tok nesten berre volvo bilder der borte eg, så komme vel ein del utpå då!!

var jo den halv orange 245ën og den orange 244 md supramotor som la mest røyk der borte!!

typisk volvo veit du... :wave hehe

nissan cherry 1,3gl :( :(

1978 volvo 242! b19a masse rust..

plan : rustfri, mørk sølv grå, turbo, og orginal look!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Åssen går det med bilen din da?

-Fått retta opp noe? Og hva med motoren, ikke fornøyd med det pulveret som er?

Du må få oppdatert hjemmesiden din snart da, så vi får se :)

Det har desverre stått veldig roli en stund nå.

men har fått skiftet forskjerm og dør.

rettet bakskjermen og fått på taket med takluke i nå.

bilen hadde jo gitt seg på a-stolpen å da, så måtte spenne den opp å dra den oppigjen. håper å få gitt den en hellakkering om ett par uker..

dette blir da 3dje hellakkering på 2 år. men da skal alt bli 110% til våren igjen!

Motoren fungerer helt sinnsyKT bra. kommer ikke til å gjøre noe med den, andre kammer hadde vært det eneste, men det blir altfor villt...

Stensbøl har peiling.

Jeg hadde den sterkeste volvo 4 som han hadde bremset. men skal tilbake og bremse en gang til fort som mulig....

Hjemmesida er nede, den lå på tiscali.no men det fins jo ikke mere.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider