Gå til innhold

Prosjekt Ford F-150

Ranger emnet

-zlurv-

Skal bilen ha lys i?  

19 stemmer

1. 1. Skal bilen ha lys i?

• Baklysene
      8
    • Tåkelysene
      11

Anbefalte innlegg

Dette er da en ordenlig bil..

Vi er i hobby forumet nå, her er det snakk om en modellbil.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Joda er lov det. Skjønte bare ikke helt hvordan den posten din passet inn, sto liksom bare "her, fant bilde av den og den bilen"

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er vanskelig så kan du jo se på det som en utfordring ;) Bare gjør meg en tjeneste å sørg for at du har sånn ca. styring på det du holder på med sånn at jeg slipper å få skylda for å ha herpa alt :respect

hehe, får jo c på det! :) hehe

-------------------------

Kunne noen fått skaffa bilde av fronten på den forden? :)

- 86 Nissan Bluebird Turbo SR

x 90 Mazda 626

x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker Glennca, for det ble dritbra! :)

Bare hyggelig det. Er enig i at det ble dritbra! ;) Har du tatt baklysene og? :P Og er det mulig å se hvordan ting ble seende ut på baksiden av metallet? :P Vurderer litt å begynne med noe lignende selv nå som jeg har sett resultatet ditt :P

2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH

1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt*

1989 Mazda 626 Coupè *Solgt*

1986 Mazda 626 Sedan *RIP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig det. Er enig i at det ble dritbra! ;) Har du tatt baklysene og? :P Og er det mulig å se hvordan ting ble seende ut på baksiden av metallet? :P Vurderer litt å begynne med noe lignende selv nå som jeg har sett resultatet ditt :P

Nope, jeg har nok ikke tatt baklysene.. blir mer stress, og jeg har ikke nok ledning... men jeg har 2 dioder til overs.. :P hehe.. Bak lysene:

baklys.jpg

x 90 Mazda 626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, jeg har nok ikke tatt baklysene.. blir mer stress, og jeg har ikke nok ledning... men jeg har 2 dioder til overs.. :P hehe..

Utrolig bra gjort dah! Sånn seriøst :P På bildet ser det i grunn orginalt ut ;) Og som sagt tidligere: Se på det som en utfordring :P Også er det jo sånn at alt går an... Det umulige tar bare LITT lengre tid ;)

Dessuten så jeg nå at du har tilogmed tåkelys på bilen :P Mange muligheter :P Selv om det kanskje blir litt umulig med tanke på plass :P

Hvilken skala er bilen i?

Kos deg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra gjort dah! Sånn seriøst :P På bildet ser det i grunn orginalt ut ;) Og som sagt tidligere: Se på det som en utfordring :P Også er det jo sånn at alt går an... Det umulige tar bare LITT lengre tid ;)

Dessuten så jeg nå at du har tilogmed tåkelys på bilen :P Mange muligheter :P Selv om det kanskje blir litt umulig med tanke på plass :P

Hvilken skala er bilen i?

Kos deg :P

Tåkelys... neh.. tror ikke det blir så bra, men jeg skal prøve og få tak i mer ledning, for nå har jeg nettop tatt av baklysene.. så får vi se etter lakkeringen.. :)

bilen er i 1:18 skala tror jeg..

x 90 Mazda 626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåkelys... neh.. tror ikke det blir så bra, men jeg skal prøve og få tak i mer ledning, for nå har jeg nettop tatt av baklysene.. så får vi se etter lakkeringen.. :)

bilen er i 1:18 skala tror jeg..

Høres egentlig fornuftig ut å droppe tåkelysa :P Hold resten av verden informert da ;) Tror detta blir fett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selfølgelig! :) tror forresten det blir baklysa som skal lyse.. :) lager en Avstemning på det nu! :)

Heh... En liten tanke streifet mitt litt smågale hode :p

Trykkebryter på baklysene kanskje? (=bremselys) :hammer

Under bilen eller noe da :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh... En liten tanke streifet mitt litt smågale hode :p

Trykkebryter på baklysene kanskje? (=bremselys) :hammer

Under bilen eller noe da :p

Lurer egentlig på og lage til trykkbryter på alle lysene... at jeg kan skru de på, og må skru de av igjen... nå er det bare at de lyser så, så lenge... :/

x 90 Mazda 626

Lenke til kommentar
Del på andre sider