Gå til innhold

Prosjekt Ford F-150

Ranger emnet

-zlurv-

Skal bilen ha lys i?  

19 stemmer

1. 1. Skal bilen ha lys i?

• Baklysene
      8
    • Tåkelysene
      11

Anbefalte innlegg

• Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvorfor ikke ha lys i begge deler???

hvis du har brann-varsler så burde u å bruke den dritten du kobler bateriet i... lodde på noen lengere ledninger..

jeg festa to dioder (eller hva d heter) (blå sterkt lys) på min rc, for ca 1 år siden... da brukte jeg utstyret fra en brann-vasler som jeg hadde liggende.. ble bra det..

kult prosjekt du holder på med btw=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor ikke ha lys i begge deler???

hvis du har brann-varsler så burde u å bruke den dritten du kobler bateriet i... lodde på noen lengere ledninger..

jeg festa to dioder (eller hva d heter) (blå sterkt lys) på min rc, for ca 1 år siden... da brukte jeg utstyret fra en brann-vasler som jeg hadde liggende.. ble bra det..

kult prosjekt du holder på med btw=)

hmm.. skjønner ikke helt hva du mener nå? men men...Takk for det :)

Jo da, har funnet ut at det blir lettere/bedre med lys i baklysene... men det kommer jeg ikke til og legge opp med det første, siden jeg har pusset ned bilen, og malt Interiøret. Bilder kommer i morgen eller i kveld.. (har ikke kamera lengre :( )

- 86 Nissan Bluebird Turbo SR

x 90 Mazda 626

x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fikset lysene, så jeg har fått skikkelig bryter, og regner med og få loddet alle lysene på :) :

modellbil014.jpg

Interiøret..:

modellbil016.jpg

modellbil017.jpg

Felgane har eg bare tatt eg lag svart lakk på, å resultate blei bra! :) :

modellbil018.jpg

Også har jeg lakket bilen, men jeg har fukka det opp på taket, så jeg må pusse det net og lakke på nytt.. :( :

modellbil019.jpg

modellbil020.jpg

"lasteplanet" blir svart, og et par lag til :) :

modellbil021.jpg

Og til slutt, under motoren, blir svart, for og ikke se bryteren så godt :) :

modellbil022.jpg

- 86 Nissan Bluebird Turbo SR

x 90 Mazda 626

x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers)

Lenke til kommentar
Del på andre sider