RS2-GTi Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 Jeg er lut lei pakkaturer til syden og har delivs bestemt meg for at til sommeren blir det bilferie med biltreff i fokus på meg og dama! Men problemet er hva skal man dra på ? Det finnes jo så sinnsykt mange treff! Er egentlig interessert i store treff hvor jeg kan se mye moddede VW / Audi. Når bør jeg forresten dra ? Ser at August og Juni kan være et bra tips... da er vel August alternativet. Håper noen kan gi meg noen gode tips! Vallakra eller GTi Internationals har jeg forresten sansen for visst noen lurer på hva jeg liker. Raymond - 94 RS2 - 89 Corrado G60 - 86 Jetta (feitbil) - 84 Golf Mk1 Prosjekt - 89 Corrado G60 (delebil) - 81 Saab 900 Turbo (delebil uten deler :) Siter Raymond 89' Audi CTQ 83' GTi (2 stk) 96' GSX-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 Kjøp nyeste VW Scene Masse info om GTI-treffet på Wörthersee (Østerrike) og VW Forum i Castrop Rauxel (Tyskland), som er blant de største VW-treffa i Europa Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 Vw treff i Wörthersee ser skikkelig kult ut, masse fete vw +++ Har skikkelig lyst til å dra dit selv, men veit ikke om motoren i Golfen min holder helt dit ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet April 10, 2003 Rapporter Share Skrevet April 10, 2003 125 mil på Autobahn fra Kiel. Og du må jo ikke kjøre med gassen i bånn på Autobahn, som vi gjorde ifjor:D Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Puster litt liv i denne tråden igjen. Noen fler som har tenkt seg nedover til europa i sommer. Må jo representere Norge, og vise at ikke alle herfra henger 2-3 år etter tyskerne på stylingfronten. Har selv tenkt meg nedover til VW Mania i Belgia, og muligens noen småtreff i Tyskland, hvis noen fler henger med. gi lyd fra dere :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg