Gå til innhold

Hjelp til valg av bil.

Ranger emnet

pIMp

Anbefalte innlegg

Trenger en litt morsom bil som kan brukes hele året. Maks pris er 170k og ikke eldre en 95 modell.

Har tenkt litt på:

95 Celica GT-4

Sunny GTi-r

evo 4-5

impreza wrx.

Tenker på å kjøpe en japansk bil med høyre ratt.

Jeg har null erfaring med disse bilene. Noen som kan komme med fordeler og ulemper?

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, må jo bli E30 325ix det Kjetil ;) Hehe neida, liker vel imprezaen best av de der, men har lest litt om et par eldre evoer på zatzy, rimelig spreke saker tror jeg...

Skulle gjerne hatt meg en BMW, men det blir litt for dyrt. Jeg skal ha en bilen som alltid starter og går, men som samtidig er litt morsom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

94 og oppover Celica GT4 (st205) hadde jeg valgt av de du har listet opp.

De koster fort godt over 200 for en fin en også da.. Den st185(carlos sainz) eller hva den heter koster jo fint 150 k for en fin en

men Det hadde også vært mitt valg.. toyota driftsikkerghet + morsomme specs;)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det?

Driftsikre biler. Pene å se på (syns jeg) går helt greit m 242hk fra fabrikk. flere toyotaklubber i norge der en kna få råd og hjelp til det man lurerpå, i tillegg til at det er fint å ha flere "likesinnede" å støtte seg til i dette bilfiendtlige samfunnet vårt.

Får de for ca 200k for en helt grei venstrerattet.

noe billigere for en m høyreratt.

Fiesta to the people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De koster fort godt over 200 for en fin en også da.. Den st185(carlos sainz) eller hva den heter koster jo fint 150 k for en fin en

men Det hadde også vært mitt valg.. toyota driftsikkerghet + morsomme specs;)

Den koster 170k med rattet på feil side og 230+ med ratter på riktig side

Lenke til kommentar
Del på andre sider