Gå til innhold

alle har vel en morsom historie fra gatbil

Ranger emnet

Fornarina

Anbefalte innlegg

siden sommeren offesielt er over og siste treffet har gått av stabelen, er det sikkert noen som har noen morsomme historier fra sesongen som ikke passer andre steder enn her. Alltid mye gøy som skjer på campen..

Skulle gå å legge meg søndag morgen... rygget 3 skritt tilbake da det lå en naken mann i vogna med ingenting annet enn en tskjorte på seg og størkna bæsj nedover låret.

Kameraten min gikk inn å prøvde å vekke han da han var sikker på at det var en av de som bodde der som hadde lagt seg feil, men neida... karen var helt i tåka og mente at han var søstra til Monica(hvem denne monica er aner ingen av oss men hadde holdt det for meg selv om det var broren min:D )

Enden på visa var at han måtte gå ut uten buksa si for den fant han ikke, i regnvær med vinkel på 45 grader.

søndag morgen ble det mere latter da det lå en bukse i skråningen, bokseren foran ene bilen, beltet var hengt opp på speilet og en kopp med.... ja du kan vel gjette selv.

enda mer gøy var det senere på dagen da Glenn Rodney fikk nyss i dette å ropte han opp på banen.

mye gale mennesker ass men dette tok kaka for min del. trodde kjeg skulle døøøø av latter.

alltid noen som tar cheers helt ut til det ekstreme

Nissan primera P10

nismo luftfilter,valero fuel pump,momo sport felger

http://www.girlsgofast.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gå å legge meg søndag morgen... ryget 3 skritt tilake da det lå en naken mann i vogna med ingenting annet enn en tskjorte på seg og størkna bæsj nedover låret.

Altså, jeg vet ikke om jeg hadde dødd av latter om det der hadde skjedd.. Tror jeg hadde blitt litt sint :D

BTW, måtte da lukte forferdelig? :hammer

Selv har jeg ingen historie, men måtte kommentere denne, den var spesiell hellothere

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt seriøs.... hva skal man gjøre når det skjer a?? måtte jo bare kaste han ut. var jo sinna der og da men måtte le etterpå. var bare helt sykt.

nope lukta ikke etter at han gikk.

greit at folk drikker på kvelden men det er alltid noen som drikker alt for mye å de har ingenting der å gjøre. var jo folk som ble fraktet bort.

September treffet er litt mer spesielt synes jeg. der er det mer fokus på bil da det er de som er intressert som er der. juli treffet liger med på quarten

Nissan primera P10

nismo luftfilter,valero fuel pump,momo sport felger

http://www.girlsgofast.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjer masse sprøtt ja...

var komisk med ho tøsa som gikk rundt i det veldig minimini militærskjørtet..

vi kom tilfeldigvis over ho gående på go cart banen med en skare av gamle mannfolk drassans etter ho... når ho stoppa, stoppa de osv... sånn holdt de på... virka jo som at de kosa seg da ;)

ellers så var det noen som drifta med rc bilder på gocarten, endte med at en bil kjørte over den ene rc bilen på pur faen ;)

har jo han negern som rappa oppe på standplassen på scena da... aldri hørt noe så falskt jeg ;) folk stod rundt og flira...

osv....

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare moro at noen jenter kler seg slik og smiler brett fordi dem liker oppmerksomheten. Selvom jeg ikke ønsker at dama mi skal gjøre det.

MEN derimot de som fulgte etter hu????? De har ingenting der å gjøre spørr du meg. Reis på en strippeklubb istedet. Jeg hadde skammet meg hadde jeg hvert i den gjengen.

Husker ikke om det var i år, men det blei filma en ordentlig full type som var ute å gikk mot banen et år. Sjangla og tryna og sto på :D hehe

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare moro at noen jenter kler seg slik og smiler brett fordi dem liker oppmerksomheten. Selvom jeg ikke ønsker at dama mi skal gjøre det.

MEN derimot de som fulgte etter hu????? De har ingenting der å gjøre spørr du meg. Reis på en strippeklubb istedet. Jeg hadde skammet meg hadde jeg hvert i den gjengen.

Husker ikke om det var i år, men det blei filma en ordentlig full type som var ute å gikk mot banen et år. Sjangla og tryna og sto på :D hehe

Det var vel ikke i år.. tror klippet ligger ute, og han skulle vært kastet ut tvert, er ikke akuratt bra att fulle folk snubler over gjerder, og valser over bana.. alacocaina

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg for min del skjønner ikke helt vitsen med å drekke så instihælkete mye når man er på biltreff. jeg hadde ikke orka å høre så mange biler poffe, plystre og smelle når tømmermenna hadde stått på som værst. nå er ikke jeg den som drikker mest heller da, så sånn sett så slipper jeg å tenke på det. men det kan umulig være no moro å stille ut en bil og se folk som raver rundt så fulle at du må nesten dra dem unna for at de ikke skal snuble over bilen din. eller som jeg opplevde i fjor, var med og hjalp en kompis med å skru på bilen sin før han skulle utpå, og da kom en kar som hadde sikkert 1 i promille, dvs 1 promille blod i alkohol omløpet, og han mente på at vi kunne bare gå og sette oss, så skulle han ta seg av detta problemet.. siste vi så til han karen var at han titta på no rotproblemer nedi en busk et eller annet sted syd for gocart banen... hellothere

with no power, comes no responsibillity

* volvo 740 '86 (bruksbil)

* porsche 944 '86 (prosjekt)

* suzuki GSX-R 750 '92

* nissan 200 S14 '95 (driftebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 years later...