Gå til innhold

Fått meg ny delebil/lekebil :D

Ranger emnet

andrej45

Anbefalte innlegg

var borte og henta denne i helga for 7k. så endelig har jeg også fått meg addon!! må bare få lakkert det nå, og hive det på bilen min. ellers skal jeg, nå med det første, bruke tåkelysa, (grillen), spoiler, blinkers, felgene som vinterfelger ++

er dessverre bare en 230A, men mest pga sakene jeg har nevnt ovenfor at jeg kjøpte vraket..

er bare kappa originalfjær på den, vi kjørte 4 stk i bilen i går, da subba den ned på de jævla ballongdekka konstant! :hammer

beklager den dårlige kvaliteten på bildene, lurer på om KANSKJE moben min e fucka..!

DSC00122.jpg

DSC00123.jpg

DSC00124.jpg

DSC00127.jpg

" Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fet, kommer ut å leker med den en dag :P

Bra at du også har fått deg addon nå, fått tak i spoiler jeg og nå :)

Står det effektanlegg på den ?

jadda, må bare opp i skauen da :P

tok noen piruetter i går med lars, marius og bernt.. jævla naboen trua med anmeldelse..!

er ikke effektanlegg nej, bare 2 FEITE potter tidligere eier har mekka sjøl :hammer

var det samme spoileren du har fått deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B230ft:

pottene vil jeg ha sjøl :D

men lysa og reflex kan du få kjøpt..! mye kan jeg få for de?

volvo264GLE:

heile addonet skal jeg ha på den andre bilen min cheers

Glenn`:

jadda=) tenkte å plukke eller selge det mest interessante, og bare skrote bilen etterhvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veit ikke helt hvor mye det kan være snakk om..ser de bra ut?

i sverige du kjøpte bilen? ser josinnsykt fin ut på bildene! sjønner ikke helt åssen du bare har måttet ut med 7lapper for den! ikke en gang om den er svensk! åssen ser din bil ut da egentlig? om du bruker en sånn som delebil..

har ikke fått studert de no særli enda, men så fine ut! kjøpte den av en svanske ja! bilen er langt fra så fin som den ser ut på bildene! bakluka f.eks er det masse høl i som bare er teipet over, mangler en del lister - bare masse sikaflex,

motorrommet er det en god del rust i - raggaren har bare brukt stål tråd for at ting ikkje skal falle ut :D

sidekjolene og frontleppene er ganske nye hvertfall, mens felgene er litt kantkjørte og stygge. jeg har smått begynt å ribbe bilen nå. han har også bytta det meste av interiøret til svart, utenom setene.. noe av det har han faktisk lakkert med vinyl spay, ble veldig fint..

her har du den andre bilen min; http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=85629

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok noen piruetter i går med lars, marius og bernt.. jævla naboen trua med anmeldelse..!

er ikke effektanlegg nej, bare 2 FEITE potter tidligere eier har mekka sjøl :hammer

hehe ok..

Jau, er samme spoiler, skal monteres senere i uka :)

-89 Volvo 740 Sedan B230F

-91 Volvo 240 STV B230F (Vinterbilen)

-93 Volvo 940 TIC

-x Volvo 740 GL 1986 B230A, Volvo Add-on, R-Sport trekk, esab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lå noen bredere selv i stad. også kom det bort en som skulle ringe purken.

man må få lov til å leke. vi betaler jo tross alt vei avgift. så lenge vi ikke skader andre biler å folk så syns jeg det er greit at folk koser seg på veien jeg.

det er kulere å se andre burner å grise kjører enn å se folk som kjører i gang fart.

hold marsj fart å fortsett med grising.

1995 modell Insane 200SX S14

Har Fått en liten front skade

Lenke til kommentar
Del på andre sider