farlig Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Hei! Er på utkikk etter senkesett til 944. Hva bør jeg kjøpe? Finnes det noe som er godkjent? Hvordan blir bilen å kjøre med bare senkefjærer, uten å bytte dempere? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Hei! Er på utkikk etter senkesett til 944. Hva bør jeg kjøpe? Finnes det noe som er godkjent? Hvordan blir bilen å kjøre med bare senkefjærer, uten å bytte dempere? Mvh Lesjöfors er jo å anbefale... bra senkesett til en bra pris... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farlig Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Ok, takk! Er det senkesettet tüv godkjent? Hvordan blir kjøreegenskapene uten å bytte dempere da? Blir bilen noe stivere, eller blir det samme fjæringskomforten bare med kortere vandring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Det er Tüv-godkjent ja. Bilen blir stivere med senkefjærer.. Du kan se pris og div. info HER :) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 etter det jeg vet og tror(logisk) blir bilen stiv på feil måte..blir akkurat(nesten) som å kjøre med 7-8ookg på taket..får mye mer nedtrykk p ådemperen, som resulterer i høyere trykk i demperen, ikke at demperen er stivere, den har bare mye mer motstand..dette er litt kronglete forklart, men er det noen som er med meg..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcrazy Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 etter det jeg vet og tror(logisk) blir bilen stiv på feil måte..blir akkurat(nesten) som å kjøre med 7-8ookg på taket..får mye mer nedtrykk p ådemperen, som resulterer i høyere trykk i demperen, ikke at demperen er stivere, den har bare mye mer motstand..dette er litt kronglete forklart, men er det noen som er med meg..? Ehh nei... 700-800 kg på taket ville nok senket bilen betraktelig mere enn 40 mm... Demperen blir ikke stivere fordi om den er mere sammentrykt, men den totale fjæringsveien blir mindre. Om man har gode dempere som ikke er slitt vil det ikke være noe problem å kjøre de sammen med et senkesett som senker 40 mm. Hvordan kan demperen ha mere motstand uten å bli stivere??? Siter 1991 940 GL B230FB 340.000 km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.