Gå til innhold

Bmw 528

Ranger emnet

zeroangel

Anbefalte innlegg

heisann:D nettopp kjøpt en bmw 528I -85 med 286hk;)

lurer på tips om åssen jeg kan få den fet..har sånn någelunde bra felger på den nå..men har ett par andre felger med bra kant på:D(uten dekk)

kjøpte denne for 20000kr av en jeg kjenner..han har nettopp sotte i nytt trekk inne i gulvet på bilen..og bytter bremser rundtom..:D er 2 rustflekker på den..ene bak på venstre kanal og den andre bak hvor skiltet skal sitte..elelr så mye jeg kjøpe ny front..ettersom jeg ikke gidder og pussen fronten og rette ut bulken:P motoren tror jeg er tatt fra en 535 eller no..er ikek sikker..er sotte i svært powerfilter:D fikk den for en veldig billig penge:D forslag om styling elelr tips er fint og få:D forævrig har jeg tenkt og skaffe m eg 3" eksos hele veien:D takk på forhånd for tip:D

Bilder kommer!

Opel Ascona C 1.6 - Kræsja (spiker)

Bmw 528i 3.5L - mindre prosjekt:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E28 må jo ha skikkelig kantfelg for å bli fet. M535-kittet ser jo bra ut, ellers trenger den ikke noe særlig for å bli fet..

Velger forresten å tro ut fra bildet at motoren er fra 535i, og de har 218hk, ikke 286. Den som har 286hk er M5 motoren, og er ikke den på bildet. Men få noen skikkelige bilder av doningen forresten, blir fet kjelke det her!

Edit: skal ikke si noe sikkert om motoren før jeg har sett større, bildet, men høres ihvertfall suspekt ut med 286hk, hvis han mener at motoren er fra 535i.

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm...er ikke helt sikker på hvilken model det er..men er noen i klassen min som sier litt forskjelllig så er ikek sikker:P forrige eier sier hvertfall att det er 286hk...har felger med skikkelig kant på :dj har flere bilder..men er dårlig kvalitet da kamera var dårlig innstillt:(

har du noen bilder av det kittet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm..hvet ikke helty hvilken bil den kommer fra..er usikker..forrige eier er også usikker...var no klikk med cam når jeg tok bildene så de er dårlige...skal ut og kjøpe nye kanaler de nærmeste dagene..også må jeg kjøpe ny front snart også..legger ut de bildene jeg har..

felger som sitter på:

PIC_0013.jpg

Bilde av front:

PIC_0015.jpg

Bilde av siden:

PIC_0016.jpg

Bilde av motor:

PIC_0017.jpg

er foreløpig dårlig kvalitet på bildene..skal få knipsa noen bedre når jeg er oppe og skror;)

har en film som viser turtallsmåler også pluss lyd uten eksos annlegg...(skal snart kjøpes) noen som har tegninger til eksos anlegg til 528? må vite hvilke vinkler det er på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm..de kan bli driit fete da:D er rundt 250hk orginal..men er trimmet opp til 286..snakka med han som jeg har kjøpt den av nå...har du noen sider jeg kan se på det kittet? eller kjøpe det da:P hehe

Tror du skal ta det tallet der med en eller to klyper salt. Skal gjøre ganske mye med en M30 for å få 280 hk. Er mange deler som skiller en Alpina motor på 250 hk og standard.

Men du trener ikke kjimse av den orginale 3,5 heller. Har selv en 2,8l og en kammerat av meg har akkurat kjøpt seg 535. Er stor forskjell på momentet på de 2 motorene, min drar best oppover mens den store har det på bunn. Trenger ikke akkurat missbruke den for å sladde litt. Selv på tørt føre :)

Hilsen Trond

- BMW 528i 85 -Langtids prosjekt

- BMW 525i

- BMW 745i

X BMW e30 med S50B30 -Morro bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider