Gå til innhold

Bmw på rudskogen

Ranger emnet

Andreas!

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja okej.. kan jo være en vanlig bmw som er ombygd ja. litt "jalla" med CSL emblemer da.. CSl blir vel levert med Brembo bremser å så vidt jeg kan husker fra det lille klippet jeg så på Getaway in Stockholm 5 da dem tester nye M3 CSL

2000 Ford Mondeo ST200

19-- MB 190

2000 Suzuki GSX-600R Allstar Corona

X:1990 Ford Sierra 2.0I Stv / 1997 Audi A4 1.8Turbo Quattro / 1991 Bmw 318i M-Tech

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja okej.. kan jo være en vanlig bmw som er ombygd ja. litt "jalla" med CSL emblemer da.. CSl blir vel levert med Brembo bremser å så vidt jeg kan husker fra det lille klippet jeg så på Getaway in Stockholm 5 da dem tester nye M3 CSL

CSL blir levert med org BMW bremser, men mange som bytter ut disse da BMW ikke er kjent for spesielt bra bremser. Merker som folk bytter til, er f.eks Brembo, Porsche eller Mov-it. De CSL emblemene i skjermen, kan byttes ut. Står bare M3 org.

Mov-it:

bmwcsl08.jpg

bmwcsl02.jpg

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du til denna kommentaren da JulIus? :P Du som kjenner eieren :)

Jeg kjenner ikke eieren. Jeg har bare lest det som står i Gatebil-magasinet.

Jeg siterer fra side 26

Vi kjørte en splitter ny BMW 320i inn i hallen hos Norsk bildelesenter og demonterte bilen fullstendig. Så har Frode Haugland sveise bur. Bavaria AS i Stavanger skaffet oss stylingsettet, en ganske kul historie.

Nå driver vi og forsker litt på motoren. - Vi har tatt utgangspunkt i en M3 (E46) motor og påmontert stor turbo. Motoren er preppa av Anders Ringstad. I skrivende stund er den ikke kjørt i benken men vi regner med over 600hk

Jeg tror det er andre som skriver feil i denne tråden. hellothere

Lenke til kommentar
Del på andre sider