Olsen_nissan Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 husk at det er i kina da... beregna for små gule menn som kan klatre ut hvorsom helst... syns de bilene burde å holde seg i kina Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 husk at det er i kina da... beregna for små gule menn som kan klatre ut hvorsom helst... syns de bilene burde å holde seg i kina de bilene der er ikke beregnet for det kinesiske markedet .. de er laget for å selges i europa og USA .. tror dette er første skritt i kina sin invasjon av vesten .. først selger de så crappy biler så billig at alle kjøper de .. så sender de 1 million selvmord soldater til å kjøre inn i soldatene til de forskjellige landene .. så er plutselig en invasjion mye enklere ... Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 syns jeg ser att jeg kommer trillende i min splitter nye jingling.. hehe bling bling Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 syns jeg ser att jeg kommer trillende i min splitter nye jingling.. hehe bling bling Lurer på hvor mye talefeil amerikanske bilselgere har når de uttaler dette navnet :D ..og hvordan Snoop Dog vil se på den. Nye erstatteren for escalade? Like tåpelig :P Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megetlei Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Ligner fælt på Opel Frontera denne. Er også snakk om søksmål fra GM pga likheten. Xu Binzhang, a spokesperson for Jiangling Motors claimed that their company has its own Research and Development section and they have taken some technological help from their partners Ford in developing the car. :shake megetlei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Se for dere den der med luftdemping og 23" Asanti-felger da :P Bil: 60 000 Felger: 150 000 Luftdemping: xxx kr :P Pimp my ride! Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Se for dere den der med luftdemping og 23" Asanti-felger da :P Bil: 60 000 Felger: 150 000 Luftdemping: xxx kr :P Pimp my ride! Ser for meg at gjengen på den lokale kinaresturanten mottar en ladning av disse :P Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Lurer på hvor de klæsjer klistermerket med MADE IN CHINA hen.. Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Dette er i 64kmt jeg kjørte mitsubishien min ut i 70kmt det var en 98 modell.. modellen kom i 96(?).. og da .. hva kan jeg si .. bilen funka faktisk .. eneste som skjedde utenom skadet front var at 3giret var herpa .. (de gadd ikke fikse den) og se der! .. det er en mye større bil .. og der må de skjere ut dukka etter 64kmt! jeg sitter ehr nå og vurderer å sende et brev til vår nye regjering og passer på at de er klart over den bilen der.. uansett hvor billig den er utenfor norge så blir den mye dyrere enn brukt biler i norge bare pga vekta alene.. og hvor mange godtroende idioter kommer til å kjøpe den og tror den er trygg bare fordi den er stor? Slett ikke bra... En annen bil på den størrelsen ville vel fått en ripe i lakken og overlevd med det :iconsm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Denne kjelken burde uten tvil vært bannlyst fra Norske veier. Eller at forhandlerne hadde vært pliktige til å opplyse om at du med 100% sannsynlighet dør i en kollisjon over løpe-hastighet. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 tenk da .. det er den største bilen demmes.. tenk på hvordan de små bybilene som ville solgt bra vil gjøre det i en slik test .. PS: kineserene blir saksøkt av alle store bilfirma.. PS: når jeg sier "de" så mener jeg gjenerelt kinesiske bilfirma, er mange GM saksøker de for navnet chery (for likt chevy) GM saksøker de for design bøffing (en som ligner mistenksomt lik en Daewoo) Toyota saksøker de for falsk reklame ("Laget av deler fra toyota" Bullsh**) Honda saksøker de for Design bøffing (en som er mistenksomt lik CR-V) tror Ford har et søksmål mot en av de for noe også en ting bør nevnes.. SIAC har jo nå kjøpt MG-Rover.. selv om rover ikke har verdens beste biler så bude de lære litt fra rover.. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Dette er kollisjonstest i 70km/t av bil som ble konstruert tidlig på 80 tallet. Begge biler hadde 70 km/t ved treff. (kilde ) Bare sånn for sammenligning av sikkerhet Hvis begge hadde 70 vil det si ett treff punkt på 140 km/t! Grei stor forskjeld der ja:) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Kan for ordens skyld nevne at et sammenstøt i 50kmh er regnet som høyenergiskade. Dvs at om to biler møter hverandre, og de begge holder 25kmh, vil det bety stor sannsynlighet for personskade. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel freak Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Det synes jeg er tull og bambus Siter K.I.S.S Keep It Simple Stupid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
90-300te Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Hvis begge hadde 70 vil det si ett treff punkt på 140 km/t! Grei stor forskjeld der ja:) Er ikke så lett serru.. ;) om 2 like biler holder lik fart og treffer hverandre utlignes bevegelsesenergien og smellen blir omtrent som å kollidere i samme hastighet i en fjellvegg. Har ikke formelen her, men går vel an å sende spørsmålet videre til en fysikklærer på 3 klassenivå på vgs? Siter 02 MB C220T CDI Avantgarde 93 MB 220E x - 86 MB 230E x - 90 MB 300TE x - 88 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg