K4Ng0| Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Som topic'en sier.. Hva er forskjellene ? Motor, gir, understell ? Siter -= K4Ng0| =- -= 92' Nissan Sunny GTT =- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Hei, etter et lite søk, så fant jeg denne tråden: Link Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato323 Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 såvidt jeg vet, så har gtx 163(?) hk og gtr har vel 185(?)hk orginalt... gtr motoren tåler vel mer trykk å råkjøring enn gtx'n gjør... gtr'n har vel kanskje et bedre firehjulstrekk system enn gtx, men det er vel for det meste litt gjetninger jeg kommer med her.. du får vel høre mer fra ekspertene innpå her også! Siter -Cato- Mazda 323 sedan 1.8 GTX+ 4wd (Nytt prosjekt) Mazda 323 sedan 1.8I 2wd (Tidl. GTX. Gammelt prosjekt) VW Golf II (kondemnert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ochagenes Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Sjekk også FAQ'en på 323gtx.co.uk What are the differences between a GTX and a GTR? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAZDA GT-R Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 drivlinja er den samme på begge biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg