bjaa Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 Hei Jeg lurer på om det blir no råne treff ellrno i skien snart? Det er så råt å se på dere, jeg tar gjerne noen bilder og legger de opp her på forumet, bare kom med dag og tid :D Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ccb Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 Ja, det hadde vært rått hvis dere kom til Kroa i Skien eller Post kontoret i Porsgrunn en dag snart! Siter www.ludrio.no --------------------->> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 Et aldri så lite treff i Skien (i værstefall porsgrunn) hadde hvert kult, men nå er ikke Kroa så vanvittig stor akkurat da. Men plass og sted, så kommer jeg.. Minne på Gatebiltreffet på Geiteryggen i August :) Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet April 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 Skal gatebil arragnere treff på geiteryggen? Det skal jeg på! Det er noen "rånere" på kro da... Har noen sett den jævelen av en bil, en Coraddo vr6, som hadde 4 eksos rør (!) Den var det helt syk lyd i, ikke no vanlig grom lyd, men blodtrimma faen!!! sykeste Corrado'n jeg har sett! Den kjører rundt på harde prøveskilter... Spurte eieren åssen motor det satt i den, han svarte: BLODTRIMMA VR6 hehe, så spant han vekk! Har noen sett denne? den er sort 8) Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pcBaktus Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 jeg har sett den. dvs jeg har kjørt etter den fra skien, til lasses å tilbake igjen(HOHO) men da var det hun blonde som kjørte(kanskje derfor jeg holdt følge:)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet April 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 Vakke den blod trimme, så hvet ikke jeg! Åssen Honda kjører du forresten? Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prophets Skrevet April 6, 2003 Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 Originally posted by bjaa Skal gatebil arragnere treff på geiteryggen? Det skal jeg på! Det er noen "rånere" på kro da... Har noen sett den jævelen av en bil, en Coraddo vr6, som hadde 4 eksos rør (!) Den var det helt syk lyd i, ikke no vanlig grom lyd, men blodtrimma faen!!! sykeste Corrado'n jeg har sett! Den kjører rundt på harde prøveskilter... Spurte eieren åssen motor det satt i den, han svarte: BLODTRIMMA VR6 hehe, så spant han vekk! Har noen sett denne? den er sort 8) Er det denna du tenker på? Har hørt det er en VR6 som går her i norge en plass.. Edit: NEI det var vel feil bilde!!!:D Men jævlig feit var det iallefall;) Siter `94 Audi S2 coupe `91 VW Corrado G60 x `99 Honda NSR125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet April 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2003 Nei, det er ikke den... Den jeg prater om har 2 potter, en på hver side, 4 eksos rør, og en helt vannvittig blodtrimma lyd! helt sykt! Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet April 7, 2003 Rapporter Share Skrevet April 7, 2003 Originally posted by bjaa Nei, det er ikke den... Den jeg prater om har 2 potter, en på hver side, 4 eksos rør, og en helt vannvittig blodtrimma lyd! helt sykt! hehe.. Jeg vet godt hvem du mener... jeg fikk kjenne gampane i den her for en uke siden. Og da var det dama som kjørte. Tenker STERKT på Corrado g60 her.. driver å sjekker import o.l Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg