Gå til innhold

få ut speedoen

Ranger emnet

chr1z

Anbefalte innlegg

Åssen får en ut speedoen a? skulle ha skifta noen pærer..fant 3 skruer oppe som jeg har skrudd ut. men den sitter brukbart fast i nedekanten:D Må vel ha løs hele ramma rundt speedoen?

Er en 82 1.5 :D

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha av ramma rundt speedo/varmevelger/radio. Når denne er av skal det godt gjøres å ikke finne frem :)

Joa, men det er liksom bare å dra av egentlig etter at du har skrudd av skruene som er i overkant? hmm.. litt redd for å ødelegge.. satt som f*** :) hehe

94' 306 XRdt

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, men det er liksom bare å dra av egentlig etter at du har skrudd av skruene som er i overkant? hmm.. litt redd for å ødelegge.. satt som f*** :) hehe

Når du har tatt av dekslet ser du en skrue på hver side av speedoen. Ut med de og røsk hele greia ut.

2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive

1993 Audi 80 2.0S Avant

Jettaeinser.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til de to over instrumentene er det en under dekslet til varmereguleringsbryterne (ta av bryterne + dette dekslet), en i overkant av radioåpningen (radioen må ut), samt en under plastproppen under brekkvarsellampa.

Dersom dette fremstår som uoverkommelig anbefales det meget sterkt å kjøpe en Haynes-bok. Der står alt du trenger å vite, samt bilder av hele herligheten.

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg til de to over instrumentene er det en under dekslet til varmereguleringsbryterne (ta av bryterne + dette dekslet), en i overkant av radioåpningen (radioen må ut), samt en under plastproppen under brekkvarsellampa.

Dersom dette fremstår som uoverkommelig anbefales det meget sterkt å kjøpe en Haynes-bok. Der står alt du trenger å vite, samt bilder av hele herligheten.

Ja, jeg skal kjøpe meg en slik snart! så slipper jeg bruke tid på å stille dumme spørsmål! :) hehe, men takk for svar

94' 306 XRdt

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider