gragaasa Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Noen som vet om noen "pene" skvettlapper som passer sånn ca til golf 2? Ønsker å finne to stk (foran) i hardplast, med VW logo, som kan lakkeres. Synes å huske at det passet fra en eller annen passat? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Jeg har liggendes i gummi m/ emblem. Kan ta noen bilder imorra. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Jeg har liggendes i gummi m/ emblem. Kan ta noen bilder imorra. Ok, takker, er de formet (buede kanter) eller er de flate? Har du testet dem på en 2er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 De har stått på min. Runde kanter nede, ja, men ikke så runde som plastskvettlappene til treern. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 har liggende en spjot ny en til høyre side foran med emblem.. kan fås for 20 kroner :) er til bil uten utbyggere da.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet September 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 har liggende en spjot ny en til høyre side foran med emblem.. kan fås for 20 kroner :) er til bil uten utbyggere da.. Er det orginalt til g3 eller? Skal ikkje ha utbyggere jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 g3 ?? nei, original til g2 tenker jeg heller :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet September 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 g3 ?? nei, original til g2 tenker jeg heller :) Ok, nei jeg er ute etter noe nyere, det er derfor jeg spør om noen vet hva som passer best og ser finest ut? Vil ha noen som er mest mulig diskre, og kan lakkeres. Golf 2 skvettlapper kan ikkje lakkeres og er ikkje særlig pene etter min mening. Noe særlig diskre er de vel heller ikkje. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg