Gå til innhold

Tråden om min E39, 520iA

Ranger emnet

Caaatooo

Anbefalte innlegg

Fy på deg doktorn!

Dette er en så gjennomført fin bil at jeg ikke har ord..!

Ac Schnitzer på sølvgrå bil.. den kombinasjonen har jeg sett og hørt før.. ;) hehe..

Nydelig bil Cato!

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 296
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må vel bare si det igjen som jeg har sagt før. Den er clean og skam rå! Har sett den mange ganger i Tromsø og smiler hver gang jeg ser den :) Men disse bildene er vel ikke tatt i Tromsø?

Det er kjempeartig for meg å høre, tusen takk :) Jeg er veldig godt fornøyd med bilen, både utseendemessig og ellers. Jeg merker sjeldent at folk snur seg etter bilen, men hvis jeg har passasjerer med så kommenterer de det ofte, så jeg har vel blitt vant med det... :)

Bildene er tatt på Finnsnes. Noen på AMFI-taket, mens resterende er tatt rundt omkring. Jeg kommer fra Finnsnesområdet, så derfor er de tatt der.

OT: Er det din Golf du har bilde av i avataren? Den så utrolig rå ut! Hadde vært morsomt å tatt en titt på den :)

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"kvitteringer på alt medfølger i egen perm." :)

Lykke til med salget! Meget GROM bil.

Tusen takk for det :)

Motormessig kunne det godt ha vært litt heftigere, men utseendemessig begynner den å se bra ut.. :)

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det står både i tråden og i annonsen at det er kopifelger. RH felger kjøpt hos Eiker Motorshop, ACS kopifelger.

Har forresten hørt at mange har klaget på at klarlakken på disse er dårlig, men jeg har ikke hatt noen problem med dem :)

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felger styling og det meste på bilen er jæla bra må eg si..lykke til med salget:D..har selv en 190e no:)..og lyst og byte til en E39 med tiden..om et år eller to:)..uten tvil verdt pengene..og kan eg spøre ka bil du har tenkt og skifte til?..

hilsen Rayen;)

BMW 523i 96mod.

Mercedes 190E 92mod.--> (Solgt)Bilder

Det er Tysker som gjelder!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felger styling og det meste på bilen er jæla bra må eg si..lykke til med salget:D..har selv en 190e no:)..og lyst og byte til en E39 med tiden..om et år eller to:)..uten tvil verdt pengene..og kan eg spøre ka bil du har tenkt og skifte til?..

hilsen Rayen;)

Tusen takk for det, bestandig morsomt å få skryt :D

Har hatt en del interessenter, der noen er seriøse. Mange vil ha, men bare noen få har mulighet til å skaffe finansiering. Men, kanskje den triller ut fra gårdsplassen om ikke få altfor lenge.. :cool:

Vet ikke hva jeg skal bytte til, men det blir mest sannsynlig en nyere BMW :)

Forresten må du ta godt vare på 190E'n din! Har selv en Mercedes 230TE med 275.000 km på telleren til bruksbil. De gamle Mercedesene er litt av noen stasvogner :)

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

Lenke til kommentar
Del på andre sider