Gå til innhold

Tråden om min E39, 520iA

Ranger emnet

Caaatooo

Anbefalte innlegg

Ja, vært litt i kontakt med han tidligere på gamle bilen min (E46) men ble aldri fult der.. men får ta å ringe han, er jo medlem av bmwccn.. uff, bilen din er nydelig! blir nesten litt gal av å se på den. hehe.. ingenting er som ac schnitzer på bmw. sier det igjen! kiddie

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 296
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk skal du ha, Roger! :)

Er helt enig i at bildene ikke gir et fullgodt inntrykk av bilen.. dette nok både pga. dårlig kamera og dårlig fotograf! :afro

Ellers så kribler det i fingrene etter å gjøre mer med bilen. Så snart jeg er ferdig med semesteroppgave, tror jeg at bilen vil bli satt inn til Glassmester Eriksen (Riis Bilglass) i Tromsø for å få tonet rutene! m'm Har sett litt på ulike typer solfilm de legger på rutene, men greier ikke helt å bestemme meg for hvordan jeg isåfall skal satse på.. jeg vil ikke ha en altfor mørk film, det er det eneste jeg er bestemt på! Har en kompis som har fått lagt på solfilm med en slags gullskjær i.. det høres jævlig ut, men det så utrolig rått ut i virkeligheten! Likevel vet jeg ikke om dette vil kle min bil, siden den er sølvfarget.. hva mener folket? :)

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enn de gutta som legger film på Finnsnes? Hvordan er dem? Jeg vil også ha film på rutene mine.. Hvordan er prisene?

Vi sees vel på treff til sommeren? Jeg må få i orden vogna nå, bare går rundt å leter etter et turbokit jeg :)

De på Finnsnes heter Frontruta Bilglass. Har noen kompiser som har fått utført arbeid der, og det så veldig bra ut! :) Tommy (CrzyWiz) skal ha nybilen sin dit 5. Desember, så jeg skal se på resultatet hos han før jeg bestemmer meg hvor jeg skal få det gjort.. :D

Er usikker på prisene, men på min bil ligger det i sjiktet 5000-7000 kr.. kan få det gjort svart for 3500, men da er det uten garanti på jobben.

Til sommeren sees vi nok på opptil flere treff! ;) Til da skal jeg også ha skiftet understell på bilen.. få den liiitt lavere :) Også drømmer jeg om nye sommerfelger også.. *sukk*

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Sånn, da var semesteroppgaven innlevert og jeg kan igjen tenke mer på bilen.. :) *jippi!*

Var å hørte pris på å få lagt film på rutene. Riis Bilglass i Tromsø skulle ha 5-6000 kr for jobben.. jeg synes dette var ganske så dyrt, men blir å vurdere det likevel da jeg vet at disse gutta gjør god jobb! :)

Har i tillegg montert på øyelokkene igjen. Bilen ble, i mine øyne, mye penere å se på - blir ikke å ta de av igjen ;)

Ellers.. bilen fungerer overraskende bra på 18" vinterdekk.. bra fremkommelighet i bratte Tromsø-bakker, men tross alt ikke like bra som vinterbilen min.. men man kan da ikke forlange alt av en BMW heller :)

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bmw er en rå vinterbil jeg.. fremkommeligheten er helt utrolig og jeg føler meg 100 ganger tryggere å kjøre enn heller 20år gammel bmw på vinterføre enn å kjøre en Toyota Avensis el Ford Mondeo eller noen av de andre selgerbilene med trekk i feil ende.. har 0 kontroll føler jeg! Og jeg snakker ikke om leking, men å ha kontroll selv ved normal kjøring.

må være mye oppmerksomhet med 18" vinter??

08 - Volvo V50 2.0d R-Design

x 01 - BMW 330xi Touring

x 01 - BMW 320i Touring

x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè

x 99 - BMW 328Ci manuell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Golf 2 til vinterbil.. synes den funker greit, men det har vært en ganske stor overgang fra å kjøre retthjulstrekk til å kjøre forhjulstrekk. Hadde retthjulstrekk på gammelbilen min også (E46), og jeg kjørte meg aldri fast med denne på vinterføre! Og når det slipper, så er det i mine øyne mye enklere å hente inn en bakhjulstrekt bil enn både forhjulstrekk og firhjulstrekk.

Det er en del oppmerksomhet å få med 18" på vinter.. synes det er kos, hehe! ;) Er ikke så mange vanlige biler som har så store vinterfelger i Nord-Norge, selv om det er vinter halve året her oppe. Eneste jeg vet om er Jonte (her på forumet), samt at det går en Audi TT med 19" vinter i Tromsø.. :)

Har du fått Schnitzer-stylinga nå, Richard?! happyhappy

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frontruta så ut til å ha gjort et grundig stykke arbeid, så jeg skal dra dit på Fredag å høre pris, og nårtid de evt. kan ta bilen! :) Så får vi se.. ;)

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

Lenke til kommentar
Del på andre sider