Caaatooo Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 den hadde kledd dem felgene som var på rx 7 en.. Det tror jeg også :) Har sedd på Works Equip-felger.. pent, men dyrt.. Siter [o] '12 BMW 520dAT M-sport [x] '09 BMW 520dAT M-sport [x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63" [x] '07 BMW 525iA M-Tech [x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Januar 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2006 hei hva skjer på 39 fronten for tiden???? noen som skal til våler 26-28 mai.... m5 optikk kjøpes ..hehe helst før maiiii pm pm pm Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caaatooo Skrevet Februar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 Lite som skjer her, men litt blir gjort.. For det første har jeg nå bestilt coilovers. Valget falt på H&R, så nå venter jeg bare på at disse skal komme :) Men, hvordan er det med innkjøring av slike dempere? Bør man den første tiden etter montering kjøre med dem på høyeste nivå, slik at de blir innkjørt? Har mest bare lyst å klaske bilen ned i asfalten, jeg ;) For det andre er jeg på leting etter en original M5-frontfanger, men det viser seg å være vanskelig å finne. Dersom noen vet om en slik fanger, skrik ut!! :D For det tredje skal bilen inn på verksted førstkommende Mandag pga. feil med høydejusteringen av passasjersetet. Etter noe om og men fikk jeg diskutert meg fram til at dette tilfellet faller under 5 års reklamasjonsfristen i forbrukerkjøpsloven; mulig jeg ikke får dekket hele reparasjonen, men i alle fall deler av den. For det fjerde har jeg lett litt etter nye sommerfelger. Har i utgangspunktet lyst på felger med skikkelig fet kant, men det er så mye fint på markedet at jeg greier ikke å bestemme meg! :D Tror samtidig at det kan ble seende bra ut med de felgene jeg har - disse kan kombineres med mye senking, siden er bare er 8,5" bred. Men, tiden får vise hva jeg finner på ;) Siter [o] '12 BMW 520dAT M-sport [x] '09 BMW 520dAT M-sport [x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63" [x] '07 BMW 525iA M-Tech [x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Hva skal du egentlig med M5 fanger? Er du ikke fornøyd med ACS? Siter 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caaatooo Skrevet Februar 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Hva skal du egentlig med M5 fanger? Er du ikke fornøyd med ACS? Det blir jo såklart M5-fanger med ACS-oppdateringene, men bare ACS delene til en slik fanger koster mellom 11 og 12.000,-. Men, jeg blir såklart ikke å svikte ACS ;) Dersom jeg investerer i en slik fanger, blir jeg også å vurdere en Kerscher-leppe å ha under denne. Har sett dette på en bil, og det så bra ut.. :) Forøvrig kom H&R coiloverene på Onsdag denne uken - bilder blir lagt ut så snart jeg får tilbake kameraet mitt :) Siter [o] '12 BMW 520dAT M-sport [x] '09 BMW 520dAT M-sport [x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63" [x] '07 BMW 525iA M-Tech [x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 Hva skal du egentlig med M5 fanger? Er du ikke fornøyd med ACS? M5 fangeren er 100 x tøffere? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 M5 fanger med ACS splitters er sinnsykt!! drømte om dette på E39 min, men økonomien stod ikke i forhold da... Gleder meg til å se resultatet Cato... Foressten, prøv å få 2mMy til å kjøpe "x" fangeren din, hadde blitt fin på bilen hans vet jeg ;) Slenger ut et par bilder jeg, fant noe på maskinen her som jeg lenge siklet etter! Til og med sølvfarget:D Siter 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2006 For det tredje skal bilen inn på verksted førstkommende Mandag pga. feil med høydejusteringen av passasjersetet. Etter noe om og men fikk jeg diskutert meg fram til at dette tilfellet faller under 5 års reklamasjonsfristen i forbrukerkjøpsloven; mulig jeg ikke får dekket hele reparasjonen, men i alle fall deler av den. For det fjerde har jeg lett litt etter nye sommerfelger. Har i utgangspunktet lyst på felger med skikkelig fet kant, men det er så mye fint på markedet at jeg greier ikke å bestemme meg! :D Tror samtidig at det kan ble seende bra ut med de felgene jeg har - disse kan kombineres med mye senking, siden er bare er 8,5" bred. Men, tiden får vise hva jeg finner på ;) Ser at utdanningen har noe for seg for din del :D Kjøp deg gromme felger også drar vi sammens å får valsa :D Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caaatooo Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 M5 fanger med ACS splitters er sinnsykt!! drømte om dette på E39 min, men økonomien stod ikke i forhold da... Gleder meg til å se resultatet Cato... Foressten, prøv å få 2mMy til å kjøpe "x" fangeren din, hadde blitt fin på bilen hans vet jeg ;) Takk for sist, Richard! :) Du vet, tankene om full ACS M5 optikk får meg passelig gal.. hadde vært utrolig artig å hatt det! Tusen takk for bildene, btw - hadde ikke selv funnet tak i noen der man så fronten, men ut ifra de bildene du postet så skjønner jeg at en slik front er noe av det peneste man får til E39 ;) Siter [o] '12 BMW 520dAT M-sport [x] '09 BMW 520dAT M-sport [x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63" [x] '07 BMW 525iA M-Tech [x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caaatooo Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Ser at utdanningen har noe for seg for din del :D Kjøp deg gromme felger også drar vi sammens å får valsa :D Hehe! Ja, det er mange som ikke gidder å krangle så mye når skjønner at jeg er stud.jur. :) Hadde vært utrolig artig å fått valset! Om ikke før, så kan det hende at sommerferien min blir lagt til Automote for å valse - blir litt trangt med både tid og penger før eksamen er over.. :shake Har du fått lakkert stylingen din? :D Siter [o] '12 BMW 520dAT M-sport [x] '09 BMW 520dAT M-sport [x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63" [x] '07 BMW 525iA M-Tech [x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Takk for sist, Richard! :) Du vet, tankene om full ACS M5 optikk får meg passelig gal.. hadde vært utrolig artig å hatt det! Tusen takk for bildene, btw - hadde ikke selv funnet tak i noen der man så fronten, men ut ifra de bildene du postet så skjønner jeg at en slik front er noe av det peneste man får til E39 ;) Takk i like måte! kan ikke være noen andre i norge med M5 acs optikk? skulle hatt M5 hekk med acs der også;) Siter 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caaatooo Skrevet Februar 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Du har ikke tilfeldigvis bilde av en ACS M5 hekk? ;) Det ser uansett ut til at det kan bli en stund til en evt. ACS M5 front blir å komme på bilen - har MYE annet jeg må bruke pengene på for tiden.. :( Men, H&R coiloverne blir i alle fall montert 15. Mars.. gleder meg! :) Siter [o] '12 BMW 520dAT M-sport [x] '09 BMW 520dAT M-sport [x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63" [x] '07 BMW 525iA M-Tech [x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2006 Du har ikke tilfeldigvis bilde av en ACS M5 hekk? ;) Det ser uansett ut til at det kan bli en stund til en evt. ACS M5 front blir å komme på bilen - har MYE annet jeg må bruke pengene på for tiden.. :( Men, H&R coiloverne blir i alle fall montert 15. Mars.. gleder meg! :) U know me.. alltid bilder på lager vettu;) sinnsykt pent.. men hvordan blir bilen å kjøre etter å bytte til H&R Coilovers a? blir ikke helt T-Banen..? Siter 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radiaki Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 U know me.. alltid bilder på lager vettu;) sinnsykt pent.. men hvordan blir bilen å kjøre etter å bytte til H&R Coilovers a? blir ikke helt T-Banen..? Jeg har H&R coilovers på min E39, den er selvfølgelig stivere enn en vanlig bil, og på vinterføre, spesielt når det har kjørt traktor som lager sånne "riller" i isen, er den skikkelig t-bane.. men på sommerføre tror jeg den blir flotters :) Siter (*) BMW Z3 Coupe 2.8 (*) 1999 BMW 520i touring (x) 1996 BMW E39 535i manuell (x) 1988 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caaatooo Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Vi har ikke T-bane her oppe, så det vet jeg ikke ;) Hehe.. vil tro at den kommer til å bli en god del stivere enn den er nå, men det er også hensikten; jeg synes selv det er bedre med en bil som er litt for stiv enn litt for myk. Slik den er nå, så slår jeg litt for lett nedi. Golfen jeg bruker på vinteren er skamsenket og stiv som f***, men den er faktisk ingen problem å pendle med mellom Tromsø og Finnsnes-området i helgene (ca. 16 mil). Men på den andre siden så har den ikke 18" vinterdekk heller :D Siter [o] '12 BMW 520dAT M-sport [x] '09 BMW 520dAT M-sport [x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63" [x] '07 BMW 525iA M-Tech [x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg