Caaatooo Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Jeg har H&R coilovers på min E39, den er selvfølgelig stivere enn en vanlig bil, og på vinterføre, spesielt når det har kjørt traktor som lager sånne "riller" i isen, er den skikkelig t-bane.. men på sommerføre tror jeg den blir flotters :) Stoler på deg! Du var tungen på vektskålen som fikk meg til å kjøpe H&R - dersom det ikke blir bra, så skal jeg ha pengene tilbake! :D Siter [o] '12 BMW 520dAT M-sport [x] '09 BMW 520dAT M-sport [x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63" [x] '07 BMW 525iA M-Tech [x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Jeg har H&R coilovers på min E39, den er selvfølgelig stivere enn en vanlig bil, og på vinterføre, spesielt når det har kjørt traktor som lager sånne "riller" i isen, er den skikkelig t-bane.. men på sommerføre tror jeg den blir flotters :) Tøft! høres ut som det er litt tøft.. får nok en oppdatering her om hvordan bilen blir å kjøre tenker jeg;) Siter 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Vi har ikke T-bane her oppe, så det vet jeg ikke ;) Hehe.. vil tro at den kommer til å bli en god del stivere enn den er nå, men det er også hensikten; jeg synes selv det er bedre med en bil som er litt for stiv enn litt for myk. Slik den er nå, så slår jeg litt for lett nedi. Golfen jeg bruker på vinteren er skamsenket og stiv som f***, men den er faktisk ingen problem å pendle med mellom Tromsø og Finnsnes-området i helgene (ca. 16 mil). Men på den andre siden så har den ikke 18" vinterdekk heller :D Hehe...det er det her, det homper og går.. men klart, sommerhjul, tørre veier og stiv senket bil er deilig! finnes ikke verre enn å ha en f.eks "caprice" myk bil.. uff.. mister jo bakkekontakten de luxe.. Siter 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radiaki Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Tøft! høres ut som det er litt tøft.. får nok en oppdatering her om hvordan bilen blir å kjøre tenker jeg;) Regn med det ja.. :) Gleder meg som en unge. Er vell kanskje litt "galskap" å bruke såpass med penger på understell, spesielt på en 520, men det er morro med bra veigrep uansett motor. Hadde H&R fjører og eibach dempere på gamlebilen, det funka knall, men H&R coiloverne er myyye stivere merker jeg nå.. så jeg er spent på hvordan komforen blir med 18" :) Siter (*) BMW Z3 Coupe 2.8 (*) 1999 BMW 520i touring (x) 1996 BMW E39 535i manuell (x) 1988 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caaatooo Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Regn med det ja.. :) Gleder meg som en unge. Er vell kanskje litt "galskap" å bruke såpass med penger på understell, spesielt på en 520, men det er morro med bra veigrep uansett motor. Hadde H&R fjører og eibach dempere på gamlebilen, det funka knall, men H&R coiloverne er myyye stivere merker jeg nå.. så jeg er spent på hvordan komforen blir med 18" :) Denne bilen har egentlig vært galskap fra dag 1: Har brukt aaaaltfor mye penger på den, og jeg kommer i beste fall til å få igjen en brøkdel av disse når jeg en gang selger den.. men det er jo så morsomt! :D Dessuten er denne bilen fra min side beregnet som en praktisk "show off bil", ikke en racer. Men med 193 hk så henger den egentlig greit med de fleste her ungdomsbilene her i området - men automatgiret ødelegger mye av "racing-følelsen".. drunk Jeg er i likhet med deg spent på hvordan komforten blir på sommerdekk - krysser fingrene for at det blir bra for oss begge :) Edit: Det kan godt hende jeg blir nødt til å spørre deg om en liten "how to"-liste over hvordan man justerer høyden :D Siter [o] '12 BMW 520dAT M-sport [x] '09 BMW 520dAT M-sport [x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63" [x] '07 BMW 525iA M-Tech [x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caaatooo Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Hehe...det er det her, det homper og går.. men klart, sommerhjul, tørre veier og stiv senket bil er deilig! finnes ikke verre enn å ha en f.eks "caprice" myk bil.. uff.. mister jo bakkekontakten de luxe.. Merker godt hvor mye mer "vaklende" denne bilen er kontra gammelbilen (som hadde originalt M-Tech understell). Tror M-understellet er noe av det bedre man får til BMW, med tanke på et kompromiss mellom utseende og gode kjøreegenskaper :) Siter [o] '12 BMW 520dAT M-sport [x] '09 BMW 520dAT M-sport [x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63" [x] '07 BMW 525iA M-Tech [x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Merker godt hvor mye mer "vaklende" denne bilen er kontra gammelbilen (som hadde originalt M-Tech understell). Tror M-understellet er noe av det bedre man får til BMW, med tanke på et kompromiss mellom utseende og gode kjøreegenskaper :) Joda, men bilen er pen å se på! Uten tvil! si fra om du vet om noen frekke 19" som kunne passet E90n a.. trenger sommerhjul som passer resten.. hehe! Siter 08 - Volvo V50 2.0d R-Design x 01 - BMW 330xi Touring x 01 - BMW 320i Touring x 01 - BMW E46 Ac Schnitzer Coupè x 99 - BMW 328Ci manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radiaki Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Denne bilen har egentlig vært galskap fra dag 1: Har brukt aaaaltfor mye penger på den, og jeg kommer i beste fall til å få igjen en brøkdel av disse når jeg en gang selger den.. men det er jo så morsomt! :D Dessuten er denne bilen fra min side beregnet som en praktisk "show off bil", ikke en racer. Men med 193 hk så henger den egentlig greit med de fleste her ungdomsbilene her i området - men automatgiret ødelegger mye av "racing-følelsen".. drunk Jeg er i likhet med deg spent på hvordan komforten blir på sommerdekk - krysser fingrene for at det blir bra for oss begge :) Edit: Det kan godt hende jeg blir nødt til å spørre deg om en liten "how to"-liste over hvordan man justerer høyden :D Er bare å skru opp/ned med to spesialtenger.. se bilder i min tråd. Btw så følger ikke tengene med H&R sett som standard. Siter (*) BMW Z3 Coupe 2.8 (*) 1999 BMW 520i touring (x) 1996 BMW E39 535i manuell (x) 1988 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caaatooo Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Er bare å skru opp/ned med to spesialtenger.. se bilder i min tråd. Btw så følger ikke tengene med H&R sett som standard. Ja, det va det jeg stusset på! Hvor kan man bestille slike tenger?! :) Siter [o] '12 BMW 520dAT M-sport [x] '09 BMW 520dAT M-sport [x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63" [x] '07 BMW 525iA M-Tech [x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radiaki Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Ja, det va det jeg stusset på! Hvor kan man bestille slike tenger?! :) Samme sted du kjøpte coilovers ;) Siter (*) BMW Z3 Coupe 2.8 (*) 1999 BMW 520i touring (x) 1996 BMW E39 535i manuell (x) 1988 BMW M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caaatooo Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Samme sted du kjøpte coilovers ;) Oooog nå er de sendt til meg! ;) Takk for hjelpa! :D Siter [o] '12 BMW 520dAT M-sport [x] '09 BMW 520dAT M-sport [x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63" [x] '07 BMW 525iA M-Tech [x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Visst du ikke får de før montering Cato, Så kan du vell få låne mine. Mener de skal passe :) Siter 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caaatooo Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Visst du ikke får de før montering Cato, Så kan du vell få låne mine. Mener de skal passe :) Han mente de skulle være framme hos meg på Mandag eller Tirsdag, men takk for tilbudet! :) Skal du ut å cruise i kveld? :D Siter [o] '12 BMW 520dAT M-sport [x] '09 BMW 520dAT M-sport [x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63" [x] '07 BMW 525iA M-Tech [x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Blir kansje :) Siter 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Veldig pen bil,Cato,passer virkelig felgene. Her er et bilde fra street meetet på polarbadet i sommer: Si i fra om du trenger fotograf da :P Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg