FiveTen Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Hei! Hvor har dere muligheten til å skru på bilene deres? Regner med at ikke alle her er mekanikere som får ha bilen der på kveldstid... så er det noe slags hobby-verksteder dere leier eller noe? Er det noen som vet om det finnes noe slikt i Bodø? Hadde vært greit å hatt en skikkelig plass å skru...og særlig med det været vi har hatt her i det siste, så er det litt mer behagelig å stå inne! =p Takker for alle svar!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 jeg står i garasjen til brodern, når det er plass :wave og jeg ikke er i leirfjorn;) men kunne gjerne hadd en større plass hvor man er flere personer som mekker litt...;) cheers Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 jeg står på jobb når det er ledig plass.. (Vest-Busscar Stryn.. så har stort sett det jeg trenger for lettere reparasjoner/oppgraderinger) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FiveTen Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Jah! :) Hvorfor er ikke det noe komunene prioriterer mer i stedet for å lage en MILLION fotballbaner? =p Selv om fotballbanene er fine å til å spinne fra seg litt på... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Jah! :) Hvorfor er ikke det noe komunene prioriterer mer i stedet for å lage en MILLION fotballbaner? =p Selv om fotballbanene er fine å til å spinne fra seg litt på... ;) dobbeltmoral..? om du mener kommunene bruker for mye penger på fotballbaner så blir det jo "litt" teit om du driver å spinner der slik at dem må bruke enda mer penger på de helvettes fotballbanene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 etter en sommer med litt mange girkasse bytter ute å masing på kommuna fikk vi oss lokaler.. vi fikk å 100000 fra politi. vi lei leir 100kvadrat av et nedlagt laste bil verksted betaler vel 5000 i månen å da her vi tilagnag til grav og diverse utstr som er der som kompressor å skjære brenner.. http://www.home.no/hareidmekk/ lenge sida sida var oppdatert Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FiveTen Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Hehe =p Vel, nå har jeg faktisk bare gjort det en gang (er såklart grusbaner jeg snakker om...ikke gressbaner! Jeg gjør ikke herverk! :) ), så tror ikke den spinninga har den helt store betydningen...ikke slik at di trenger lage nye eller bruke penger på å reparere di som er i hvertfall pga spinningen min! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FiveTen Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 etter en sommer med litt mange girkasse bytter ute å masing på kommuna fikk vi oss lokaler.. vi fikk å 100000 fra politi. vi lei leir 100kvadrat av et nedlagt laste bil verksted betaler vel 5000 i månen å da her vi tilagnag til grav og diverse utstr som er der som kompressor å skjære brenner.. http://www.home.no/hareidmekk/ lenge sida sida var oppdatert Noe slikt kunne kansje flere komuner lært noe av!?! :) Men nå kan det jo hende at det alerede finnes i Bodø uten at jeg vet om det!! =p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Noe slikt kunne kansje flere komuner lært noe av!?! :) Men nå kan det jo hende at det alerede finnes i Bodø uten at jeg vet om det!! =p både kommuna vår har det å nabo kommuna.. i år har vi fått 200000 til å restaure de gamle bygget som vart brukt for 10år sida men de ble stenkt pga narko Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[-PaRtY-] Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Skrur på bilene i verkstedet og garasjen hjemme :thumb Siter VOLVO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 har ganske grei garasje hjemme, varmt og tørt, og veit ikke om noe verktøy jeg(vel faderen) ikke har, eller i verste fall har tilgang på. og om det skulle være noe spes. kjenner jeg folk som leier ganske bra garsje med bukk/lakkeringsboks. men er selv ute etter SKIKKELG skruplass, noe sånn som han andre der oppe viste. som det går an å bruke som et 2. hjem,(okei 1. hjem:D) noen som veit om i stavanger/sandes område bare skrik ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Skal få mekkelokale når som helst vi.. ( vi er tre ) 400kvm å lakkboks / løftebukk... ser frem til det..! Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_sport Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Har heile låven å skru i;) Tømte gjødsel kjeller og spylte og mala... Egentli greit lokale men skal heve taket i fjøsen å lage nytt verksted der;) Heile Løa foll i Volvo å Boble deler;) Skrotnisse deluxe :hammer Siter 1997 Volvo 960 T6R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exoticman Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Jeg skrur hjemme, er kjekt og gå ned i garasjen om vintern når det er 20 kalde ute og 20 varme inne i garasjen :D bilde http://img.photobucket.com/albums/v640/turbobjorn/IMG_2412.jpg Løftebokken skal vel opp en gang oxo http://img.photobucket.com/albums/v640/turbobjorn/IMG_2415.jpg Siter Volvo 240 b23e har kjøpt 740 tic motor som skal inn volvo 245(høgger) Volvo 245(høgger) Mercedes 230 te (høgger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FiveTen Skrevet September 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Hmmmm....hvorfor har ikke jeg også en slik garasje?? =p Fine plasser dere har å skru på! :) Er jo egentlig en STOR fordel at det er ens eget, for da står man jo en del friere til å holde på med prosjekter som tar flere dager (forr ikke å snakke om uker!!;))! Tror jeg må gjøre en innsats forr å finne tak i en skikkelig plass å skru på selv også! Har en gård, men der er alt av bygninger STAPPET av enten dyr eller dyremat eller allt mulig annet som ikke er volvo-relatert! =p :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg