Gå til innhold

Plass å skru?

Ranger emnet

FiveTen

Anbefalte innlegg

Hei!

Hvor har dere muligheten til å skru på bilene deres? Regner med at ikke alle her er mekanikere som får ha bilen der på kveldstid... så er det noe slags hobby-verksteder dere leier eller noe?

Er det noen som vet om det finnes noe slikt i Bodø? Hadde vært greit å hatt en skikkelig plass å skru...og særlig med det været vi har hatt her i det siste, så er det litt mer behagelig å stå inne! =p

Takker for alle svar!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah! :) Hvorfor er ikke det noe komunene prioriterer mer i stedet for å lage en MILLION fotballbaner? =p Selv om fotballbanene er fine å til å spinne fra seg litt på... ;)

dobbeltmoral..?

om du mener kommunene bruker for mye penger på fotballbaner så blir det jo "litt" teit om du driver å spinner der slik at dem må bruke enda mer penger på de helvettes fotballbanene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter en sommer med litt mange girkasse bytter ute å masing på kommuna fikk vi oss lokaler.. vi fikk å 100000 fra politi. vi lei leir 100kvadrat av et nedlagt laste bil verksted betaler vel 5000 i månen å da her vi tilagnag til grav og diverse utstr som er der som kompressor å skjære brenner..

http://www.home.no/hareidmekk/ lenge sida sida var oppdatert

Volvo 242 Dl 81 mod

Volvo 240 Gle 86 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter en sommer med litt mange girkasse bytter ute å masing på kommuna fikk vi oss lokaler.. vi fikk å 100000 fra politi. vi lei leir 100kvadrat av et nedlagt laste bil verksted betaler vel 5000 i månen å da her vi tilagnag til grav og diverse utstr som er der som kompressor å skjære brenner..

http://www.home.no/hareidmekk/ lenge sida sida var oppdatert

Noe slikt kunne kansje flere komuner lært noe av!?! :) Men nå kan det jo hende at det alerede finnes i Bodø uten at jeg vet om det!! =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe slikt kunne kansje flere komuner lært noe av!?! :) Men nå kan det jo hende at det alerede finnes i Bodø uten at jeg vet om det!! =p

både kommuna vår har det å nabo kommuna.. i år har vi fått 200000 til å restaure de gamle bygget som vart brukt for 10år sida men de ble stenkt pga narko

Volvo 242 Dl 81 mod

Volvo 240 Gle 86 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ganske grei garasje hjemme, varmt og tørt, og veit ikke om noe verktøy jeg(vel faderen) ikke har, eller i verste fall har tilgang på. og om det skulle være noe spes. kjenner jeg folk som leier ganske bra garsje med bukk/lakkeringsboks. men er selv ute etter SKIKKELG skruplass, noe sånn som han andre der oppe viste. som det går an å bruke som et 2. hjem,(okei 1. hjem:D) noen som veit om i stavanger/sandes område bare skrik ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrur hjemme, er kjekt og gå ned i garasjen om vintern når det er 20 kalde ute og 20 varme inne i garasjen :D

bilde

http://img.photobucket.com/albums/v640/turbobjorn/IMG_2412.jpg

Løftebokken skal vel opp en gang oxo

http://img.photobucket.com/albums/v640/turbobjorn/IMG_2415.jpg

Volvo 240 b23e

har kjøpt 740 tic motor som skal inn

volvo 245(høgger)

Volvo 245(høgger)

Mercedes 230 te (høgger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm....hvorfor har ikke jeg også en slik garasje?? =p Fine plasser dere har å skru på! :) Er jo egentlig en STOR fordel at det er ens eget, for da står man jo en del friere til å holde på med prosjekter som tar flere dager (forr ikke å snakke om uker!!;))! Tror jeg må gjøre en innsats forr å finne tak i en skikkelig plass å skru på selv også! Har en gård, men der er alt av bygninger STAPPET av enten dyr eller dyremat eller allt mulig annet som ikke er volvo-relatert! =p :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider