Gå til innhold

Plass å skru?

Ranger emnet

FiveTen

Anbefalte innlegg

når jeg er hjemme har jeg en *litt* åpen garasje å stå i, å skal jeg under bilen, har jeg tilgang på ein bukk :hammer ;)

Jeg har også en låve FULL av volvodeler cheers *jeg har bare deler fra 6-7 Volvoer, mens brodern å gammlingen har lagret sine deler i resten av fjøset;) det er deler fra Opler, Toyota, Saab, Fiat, Ford og Peugeot der....*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står som regel ute jeg! ANbefaler å stå på greseet og skru istedefor grusen! Mye behageligere for ryggen :thumb

Ellers har jeg en passe stor garasje med jord-gulv (gjørme innimellom) som ikke finnes tett noe sted!

Misunner virkelig dere som har løftebukk

-90`modell 240, med FT motor.

-95 e34 525tdsa vurderes for salg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står som regel ute jeg! ANbefaler å stå på greseet og skru istedefor grusen! Mye behageligere for ryggen :thumb

Ellers har jeg en passe stor garasje med jord-gulv (gjørme innimellom) som ikke finnes tett noe sted!

Misunner virkelig dere som har løftebukk

er ikke så smart å ligge i gresset dersom man mister en mutter elno;) derfor bruker jeg å legge ett eller annet under der jeg skrur;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du five ten, om du bor p ågård ser jeg ikke problemet! få med far,bror,søster og mor, og med "bonde-kontakter" får du vel gode priser på det meste, som du i tillegg sikkert kan skrive av(har ikke så veldig god peil på drift) så setter du opp en garasje! så skader det jo ikke om du får med en kompis og to som også er sugne på mekkeplass, så spytter de også inn litt stål, så ordner det seg. må se p ådet som en investering:D

*er vel ingen som sier noe på et ekstra redskapshus på en gård?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, bor på Mørkved i Bodø! :) Men blir nok sikkert et skikkelig verksted på gården etter hvert, men har nylig startet opp (for to år sia) så er så mye som må gjøres nå! Men har jo traktorer og gravemaskiner og biler og masse redskap som må drive service på....så blir nok om noen år! :) Men kan jo ikke vente me allt som "må" gjøres på bilen til det er gått 4-5 år!!!!!! =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider