autod Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Nytt prosjekt:) BIL 92 civic vti "hele" angeleyes lamper "lexus" baklamper G-Games W77 felger,7x18. 215x35x18 buddyclub2 bodykit. ferrita/ractive eksos skunk2 innsug vibrant rustfritt grenrør muligens mer etterhvert:) UTSTYR spiller:RS-D7R forsterkere:RS-A9 og RS-A7 diskant:TS-01RS midbass/mellomtone:TS-M01RS bass:TS-W01RS batteri: 1stk odyssey pc1700 kabler og koblinger fra TSUNAMI..:) grunning, fjernet litt unødvendige fester. dempet med vibroplas M1 tak dempet med vibroplas M1 og splen 3008 fronten er i 2x19mm og 1x12mm mdf laminertmed dempelim DG-A2 M1 og splen 3008 akustisk dempematte M1 dempematte Bitoplast A10 dempematte i fronten til kassa bitoplast A5 dempematte på baksiden av taktrekket. alcantara:) M1 dempematte snart klart for støping av bunn til kasser:) glassfiber:) fronten eller toppen av kassene er laget av fleece som er strekt over og forsterket med glassfiber. da var det bare resten igjen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Jeg trenger selvsagt ikke påpeke for deg at det er ulovlig å "samle" på skilt? Uansett hvor skamtøffe de er :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 hehe.. det er mellom rindal og surnadal:) stakkars folk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langis Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 ser bra ut som vanlig detta Anders :) Men, det skiltet da....*ikke bra* :hammer Siter Dra meg i Greker`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 nok en gang, anders, RÅTT prosjekt!! gleder meg til å se fortsettelsen! Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 hehe.. det er mellom rindal og surnadal:) stakkars folk:) Hehehe. Ser meget bra ut dette, Anders. Som alltid! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet September 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 litt mer bilder:) her er bilen og fronten som skal på. her er elementene forsterker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Fett prosjekt, gleder meg til å se resultatet. Ser ut osm du har gjort det før hvertfall :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Har venta på en prosjekt tråd fra deg Anders.. Blir bedre en BMW'n detta vel? Kommer du til å rekke finalen? Og gi den du vet en skikkelig ørefik fra meg.. :iconsm Bare på pur faaen.. hehe:roll: Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltern Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Dette ser rått ut :), brukt noen Stp matter der ja hehe. Gleder meg til og se ferdig resultat ! Siter Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping. Bil: Mitsubishi Galant -97 G8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet September 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Har venta på en prosjekt tråd fra deg Anders.. Blir bedre en BMW'n detta vel? Kommer du til å rekke finalen? Og gi den du vet en skikkelig ørefik fra meg.. :iconsm Bare på pur faaen.. hehe:roll: den blir nok ikke bedre en bmw nei, dette blir enklere, og helt annerledes. men det blir nok bra, og det kommer nok til å låte skaplig.. søstera di får du banke sjøl:) hehehehe.. hun er ikke her denne uka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 den blir nok ikke bedre en bmw nei, dette blir enklere, og helt annerledes.men det blir nok bra, og det kommer nok til å låte skaplig.. søstera di får du banke sjøl:) hehehehe.. hun er ikke her denne uka. Får juling jeg,vet du..:roll: Men stå på, og kom med ferdig resultat på finalen:) Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet September 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 hehe, om jeg er ferdig til finalen tør jeg ikke love da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Kan jo ikke bli dårlig dette. Er dette den nye demo bilen din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 det ser kjempe bra dette her autod, skal bli artig å høre på når den er ferdig. cheers Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg