Daft Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Det har godt med noen kopper kaffe i dag også ser jeg :) det var nære på i går det bli en Elg med en Clio rundt kroppen. men det gikk godt, men tror ikke det var min feil. Erik Siter 2.plass Nasca ama 500w finale 1992 2.plass utfordere finale 2003 4.plass ama.lyd finale 2004 2.plass ama.lyd finale 2005 in use Renault Alpine & Audio control DQXS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Ikke noe annet å si enn det^ :respect Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 ingen bilder i dag:) har gjort litt mer i helga, panelene på siden av dashbordet er ferdige, og jeg har laget ringer rundt mellomtonene. i dag har vi tatt ut alt baki og midtkonsollen, holder på å sparkle alt, å håper å trekke noe av det i morgen kanskje:) ser ut som mye av bilen blir klart løpet av den kommende uka:) kommer bilder når jeg har noe å vise:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Stakkars Svein....står utti verkstedet og pusser helt alene han......:-) Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Går bra det Tor, er hjemme igjen nå:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Går bra det Tor, er hjemme igjen nå:) Bra det da.... Så du ble litt ensom når jeg gikk også da....heheheh Jeg synes dere er flinke jeg..... :) Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Jeg føler at jeg må poste ett par bilder her, fordi nå jobbes det på SPRENG: Og jeg sitter her på kontoret i min egen lille verden, og er rusa på glassfibersparkel.... :thumb Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Har skjedd endel siden igårkveld ja.. Får hilse gutta! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 der var det mange løsemiddelskadde på en plass... får dere statsstøtte? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Verna bedrift dette.... ASVO Elverum avd Søbakken ræserlag og kaffe Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Gutta mangler hjelm av skumgummi! Helst gule, så vi ser dem litt bedre... :D Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 JA, og ikke minst...refleksvester.... hohohohoho Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_son Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Nå disser dere oss fælt synes jeg... Vi ser da vel ikke SÅ åndsfraværende ut? Løsemidler skjerper sansene! Så var det sagt... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Skjerper sansene??!!! Det er kun i det øyeblikket du skrur av korken... :) Blir imun mot den dritten der etterhvert! Har blitt en racer på polyester uten maske selv... Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K1T Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Jeg føler at jeg må poste ett par bilder her, fordi nå jobbes det på SPRENG: Og jeg sitter her på kontoret i min egen lille verden, og er rusa på glassfibersparkel.... :thumb får ikke opp noen bilder her jeg... Og det er jævlig dumt for jeg vil se mer av denne bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg