Gå til innhold

autod: Pioneer ODR Civic

Ranger emnet

autod

Anbefalte innlegg

endelig tilbake:)

har skjedd litt her også ser jeg:)

får kaste i meg kaffen å se hva jeg får gjort i dag:) håper å få trekt de siste dekslene bak i dag, så får vi se hva ellers vi får gjort, håper at konsollen en ganske klar på søndag så den kan settes inn å vi kan begynne å montere og koble opp utstyret:)

håper å få lyd i det litt tidlig i uka da det trengs ganske mye innpilling før dette begynner å funke sikkelig:)

en ting er sikkert det blir ikke noe stereo uten en god porsjon humor:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det høres bra ut Anders...

blir moro med lyd i bilen kan je tenke meg :bump

er ikke det som er gøy da , å høre at det kommer litt musikk ut fra høyttallere å slik..hehe

forresten , har du/dere nu planer om å ha bilen utstilt på Hellerudlsletta når det skal være no messe greier der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det høres bra ut Anders...

blir moro med lyd i bilen kan je tenke meg :bump

er ikke det som er gøy da , å høre at det kommer litt musikk ut fra høyttallere å slik..hehe

forresten , har du/dere nu planer om å ha bilen utstilt på Hellerudlsletta når det skal være no messe greier der?

ja det blir morro det, men det vil jo selvfølgelig ta endel tid før dette spiller skikkelig, men det kommer nok:)

ingen som har spurt meg om jeg vil komme på hellerud så det får vi se på,, om jeg får bestemme så blir det sikkert å sitte hjemme å drikke pils å se på tv, hehe.. neida vi får se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en fin tur? :)

Jeg vil bare informere om at prosjektene dine (dette og bmw'n) har inspirert meg til å prøve meg på glassfiber! :D Kommer sikkert til kaste ting veggimellom når jeg finner ut at det ikke er like lett som å bygge lego! :hammer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en fin tur? :)

Jeg vil bare informere om at prosjektene dine (dette og bmw'n) har inspirert meg til å prøve meg på glassfiber! :D Kommer sikkert til kaste ting veggimellom når jeg finner ut at det ikke er like lett som å bygge lego! :hammer

det er hyggelig:) bare si ifra om du har spm om produkter eller trenger noe:)

ikke noe er vanskelig om man har gjort det noen ganger:) man må bare begynne et sted:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er din framgangs måte å spille inn anlegget ditt på ?

heldig der jeg da.. liker ikke pils jeguhhmmwhat? , der slipper jeg den utgiften... :hammer

ja det er ganske enkelt å svare på.. spille..:) rett og slett BRUKE stereoen så elementene får flytte litt på seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT kanskje, men blir det ikke himla tungt med masse glassfiber i kjerra? Har lyst å gjøre noe anleggsmessig med no seas elementer og dill og dall men i mye mindre målestokk selvsagt. Men har ikke lyst å offre så mye på vekta på bilen for er jo først og fremst kjøreegenskapene jeg er ute etter :)

Uansett, lykke til. Ser unektelig ut som et godt stykke arbeid, også erre jo civic da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT kanskje, men blir det ikke himla tungt med masse glassfiber i kjerra? Har lyst å gjøre noe anleggsmessig med no seas elementer og dill og dall men i mye mindre målestokk selvsagt. Men har ikke lyst å offre så mye på vekta på bilen for er jo først og fremst kjøreegenskapene jeg er ute etter :)

Uansett, lykke til. Ser unektelig ut som et godt stykke arbeid, også erre jo civic da ;)

glassfiber er jo et lett materiale, så det er ikke det som veier, tipper alt her vil veie 150kg, å da veier utstyret over 60kg, og jeg vet ikke hvor mye jeg har fjernet av vekt, men alt av interiør er jo ute, så om den veier mellom 50 og 100kg mer en vanlig så tror jeg det stemmer.

så kjøreegenskapene vil nok fortsatt være der, pluss at jeg får bedre vektfordeling:)

men man trenger jo ikke gjøre det så volsomt, men skal det gjøres litt så må man fort regne med 50kg selv om man tar det "pent"

jeg har prøvd å ikke fylle dem med vekt så mye er gjort for at det skal være lett, stolene er også endel lettere en org, ikke minst grenrøret:) det veier jo et tonn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider