Mr. SQ Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Mr. SQ: Hørt at glassvatt ikke er spes sunt for elementene og trodde dette gjalt steinull også jeg :confused: Har ikke hørt at noen bruker steinull før...hmm...kjekt hvis det fungerer da!!! :thumb Glava ville jeg aldri brukt, men Rockwool fungerer ypperlig. Har benyttet dette selv over lengre tid uten problemer. Føler selv det funker bedre enn de ulike typene kunstfiber man finner rundt forbi. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 :respect :wave SIKLE SIKLE SIKLE!!!! Hmm...Dasj med 2x 18!!! liter er barskt!!! MEN autod: er ikke helt enig i det med franskmenn og druene!! :fire: noen liker druer andre liker biler:) jeg liker biler.... neida, det er smak og behag:) honda er vel ikke kjemt for å ha de mest rustfrie bilene, så fordeler og bakdeler med alle biler:) men jeg vil heller ha fransk vin en fransk bil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
505v6 Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Mr. SQ: Toppers!!! Da behøver jeg ikke bruke penga på dempevatt mer hvertfall :D autod: "men jeg vil heller ha fransk vin en fransk bil" Hmmm..jaja..du om det :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 jeg vil heller ha fransk vin en fransk bil:) Tulling, gidder ikke hjelpe deg no mer med japseblekket ditt hvaffal :iconsm hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
505v6 Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Tulling, gidder ikke hjelpe deg no mer med japseblekket ditt hvaffal :iconsm hehe Hihi!! :hammer Der fikk han!!!! cheers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Hihi!! :hammer Der fikk han!!!! cheers hehe. tror ikke det fordi det er anders som skal male bilen til pål.. haha :hammer bøir råere for hvert bilde dette anders!! ;) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Tulling, gidder ikke hjelpe deg no mer med japseblekket ditt hvaffal :iconsm hehe rolig nå "sjef" :) husk at det er jeg som har bestillt maling til bilen din;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Hahaha... Ser ut som det blir sort bengalakk og rulle på deg nå Pål :w00t Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 hehe, kan hende det er like greit, føler meg ganske rusten med sprøyta akkurat nå...:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Hehehe... Ikke problem Anders, jeg har et par tre biler du kan øve deg på om du føler behovet... hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 jaja, jeg får vel gå å kjøpe en 10 liter med jotaplast og noen ruller da damndamn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 hehehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K1T Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Dette ser jo særdeles lovende ut, men lurer på en ting Anders, hvordan gjør du det med luftesluser og knapper som orginalt sitter i dashbordet? Lager hull og trekker opp ledninger/luftslanger inne i kassene eller? Er litt nysjerrig da jeg har lyst til å prøve noe lignende selv.. Takker for svar/råd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 i denne bilen er det ganske enkelt, jeg lar det orginale sitte igjen, opp på ruta og ned på beina, resten kaster jeg ut, :) i mange biler må det modifseres endel for å kunne bruke det orginale men her er det veldig enkelt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K1T Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Ok, takk.. Skulle forresten hatt no kabler jeg, er det bare å stikke innom deg ell? Eller har du "spesielle" åpningstider? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg