Gå til innhold

autod: Pioneer ODR Civic

Ranger emnet


autod

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vel. han har nok holdt på med glassfiber et par ganger før.

Så du legger bare glassfiber på baksiden? blir jo lettere å pusse kanskje?

fleecen trekker mer polyester og blir stivere.

 

 

ja i dette tilfellet la jeg det på baksiden, største grunnen til det er egentlig for å spare meg for masse jobb, legger jeg på utsiden blir overflaten utvendig mer ujevn og hardere å slipe. slik som det er nå så er det bare å slipe lett over å legge noen få lag med sparkel så er det klart, trenger ike rettes av noe da alle former er jevne og riktige. det som tar tid er å tilpasse alle deler så det passer skikkelig mot alle andre deler i bilen. pluss alle detaljer og småpuss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He He....... Fælt så hemmeligsfult à.........

 

Regner med at det er vanlig fleec tepper du bruker ???

 

Siden det som Tor S. nevnte.......

 

Hehehehhe.......tja, hvem vet..... :thumb

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er helt råå , har sett den live pr ganger under oppbyging da jeg har vært innom Anders for å henta noe snadder saker.. hehe :op

 

Gleder meg til bilen blir ferdig å se den da.. og ikke mist kanskje få "muligheten" til en lytte prøve også.. :dj

 

Pokker så ha vunnet noe lotto eller no og shoppa no komplett Odr.. :thumb

 

STÅ PÅ Anders.. dette er KNALL BRA... cheers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke så mye å oppdatere ennå, i går gikk jeg tom for plast så jeg tok tidlig kvelden, i dag er lageret fyllt opp igjen, å jeg har støpt igjen de orginale høyttalergrillene i døra, skal la det ligge å herde litt til i kveld da jeg håper å få støpt passform og fasongen mot dashbordet.

fremover nå så blir det vel mest sparkling å sliping for å få alle deler klare til trekking. så jeg håper egentlig at kansje i slutten av neste uke så er endel deler klare:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøyer meg i støvet for dette!!! :pray :pray :pray

Ser ut til å bli sinnsykt pent.

Merkelig hvordan du får ting til å se så jævlig enkelt ut. :wonder

 

 

ikke noe er vanskelig når man har gjort det noen ganger:) så går ting litt fortere her når vi er flere som holder på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har ikke jeg sånn dash................................................ :wonder

 

litt heldig der... greid å fått tak i en delvis ferdig ombygd dash med plass til 6.5"elementer :eddie Takket være Anders.. :thanks

 

men den er ikke så hefftig som dash`n til Anders... wtf?

 

ombygging ruler... :yak:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey

 

Blir NICE det her da :)

 

Men ser at du snakket om dørtrekkene...

Kunne du ha tatt litt ekstra med bilder og

forklart litt om hvordan du gikk frem?

 

Som sagt har jeg planer om å gjøre noe med dørene

mine selv. Men litt skumelt å starte :) hehe.

 

Hadde satt STOR pris på dette.

 

MVH Tom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår