Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Hvorfor sliter jeg når det regner? jeg forsterker som regel med glassfiber ja.:) les gjennom tråden så står det litt forskjellig:) Anders: Han mener linken til den Kicker bilen som han har quotet i meldingen sin... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 banken har:) synes ikke prisen er så ille jeg:) Hva er egentlig prisen da??? Lurer fælt nå. :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Hva er egentlig prisen da??? Lurer fælt nå. :wonder Samme her. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 http://www.autod.no Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 tja.. ikke noen endelig pris, men om noen kommer med 250 lapper på er det ikke umulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 tja.. ikke noen endelig pris, men om noen kommer med 250 lapper på er det ikke umulig. Nu frister det gitt å løpe løpe til banken å "rane" 250lapper > så løpe løpe til Elverum..hehe notin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 tja.. ikke noen endelig pris, men om noen kommer med 250 lapper på er det ikke umulig. Det er den IALLEFALL verdt.... Løp og kjøp...... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Er det en 520 Model ombygd til 525 24V ? Hvordan er det blitt gjort med f.eks org. el-anlegget i bilen? Regner vel med at det meste i den bilen er gjort om på alt... :scared Ikke vondt ment ,men Kicker er ikke en av mine favoritt merke... Men derri mot Seas / Pioneer / TRU ligger på topp =) Men skal ikke si noe mere om det akkurat >DA JEG IKKE HAR LYTTET TIL BMW`n... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Er det en 520 Model ombygd til 525 24V ? Hvordan er det blitt gjort med f.eks org. el-anlegget i bilen? Regner vel med at det meste i den bilen er gjort om på alt... :scared Ikke vondt ment ,men Kicker er ikke en av mine favoritt merke... Men derri mot Seas / Pioneer / TRU ligger på topp =) Men skal ikke si noe mere om det akkurat >DA JEG IKKE HAR LYTTET TIL BMW`n... den låter nok bedre en det meste som ruller på norske veier:) å det er jeg ikke redd for å si heller:) det er en org 520 ja, å det er kansjse gjort noe der ja, elnettet er så urørt som jeg har klart å gjøre det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Pioneer ODR serien er en våt drøm :) Lykke til med prosjektet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190e Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 :rolleyes: :rolleyes: Pioneer ODR serien er en våt drøm :) Lykke til med prosjektet. litt for vått spør du meg...hiihhi PS! Anders.. Hvordan er det å få forsikra bilen slik den er blitt bygd ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 nå har jeg lest igjenom hele tråden :) jeg tror nok dette blir rått :D gleder meg veldig til å se denne bilen ferdig :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 :rolleyes: :rolleyes: litt for vått spør du meg...hiihhi PS! Anders.. Hvordan er det å få forsikra bilen slik den er blitt bygd ? la den stå i garasjen, med et balltre under senga? :phatyo Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 litt i dag også:) dashbord og dører er nesten klare:) som der ser så legger jeg først et lag med fibersparkel og så et lag finsparkel:) legger også ved et bilde av det jeg bruker av slipeverktøy i tillegg til rolocsliper og div rondellslipere:) litt slipeklosser, rette slipeklosser i forskjellige lengder, og profilerte slipeklosser for rondellpapir og en liten gummisparkel, dette er det du trenger for å gjøre jobben enklere og resultatet bedre:) alt kommer til å være tilgjengelig via autocustoms webshop:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 :rolleyes: :rolleyes: litt for vått spør du meg...hiihhi PS! Anders.. Hvordan er det å få forsikra bilen slik den er blitt bygd ? bmw gikk fint å forsikre, men jeg får ikke til det samme i dag fikk jeg beskjed om sist:) hondaen får vi se på, vesta kunne fint gjøre det iallefall:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg