Gå til innhold

autod: Pioneer ODR Civic

Ranger emnet

autod

Anbefalte innlegg

Hvorfor sliter jeg når det regner?

jeg forsterker som regel med glassfiber ja.:) les gjennom tråden så står det litt forskjellig:)

Anders:

Han mener linken til den Kicker bilen som han har quotet i meldingen sin...

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det en 520 Model ombygd til 525 24V ?

Hvordan er det blitt gjort med f.eks org. el-anlegget i bilen? Regner vel med at det meste i den bilen er gjort om på alt... :scared

Ikke vondt ment ,men Kicker er ikke en av mine favoritt merke... Men derri mot Seas / Pioneer / TRU ligger på topp =)

Men skal ikke si noe mere om det akkurat >DA JEG IKKE HAR LYTTET TIL BMW`n...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en 520 Model ombygd til 525 24V ?

Hvordan er det blitt gjort med f.eks org. el-anlegget i bilen? Regner vel med at det meste i den bilen er gjort om på alt... :scared

Ikke vondt ment ,men Kicker er ikke en av mine favoritt merke... Men derri mot Seas / Pioneer / TRU ligger på topp =)

Men skal ikke si noe mere om det akkurat >DA JEG IKKE HAR LYTTET TIL BMW`n...

den låter nok bedre en det meste som ruller på norske veier:) å det er jeg ikke redd for å si heller:)

det er en org 520 ja, å det er kansjse gjort noe der ja, elnettet er så urørt som jeg har klart å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt i dag også:)

dashbord og dører er nesten klare:)

som der ser så legger jeg først et lag med fibersparkel og så et lag finsparkel:)

legger også ved et bilde av det jeg bruker av slipeverktøy i tillegg til rolocsliper og div rondellslipere:)

odrdrer026.jpg

odrdrer027.jpg

odrdrer028.jpg

odrdrer030.jpg

odrdrer029.jpg

odrdrer031.jpg

litt slipeklosser, rette slipeklosser i forskjellige lengder, og profilerte slipeklosser for rondellpapir og en liten gummisparkel, dette er det du trenger for å gjøre jobben enklere og resultatet bedre:) alt kommer til å være tilgjengelig via autocustoms webshop:)

odrdrer032.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes: :rolleyes:

litt for vått spør du meg...hiihhi

PS! Anders.. Hvordan er det å få forsikra bilen slik den er blitt bygd ?

bmw gikk fint å forsikre, men jeg får ikke til det samme i dag fikk jeg beskjed om sist:) hondaen får vi se på, vesta kunne fint gjøre det iallefall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider