Gå til innhold

autod: Pioneer ODR Civic

Ranger emnet


autod

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser ut til at ting begynner å ta form nå.....

 

 

Ja vi får håper det:)

 

ble ikke noe oppdatering i går, var sliten å tok tidlig kvelden.

satser på å få gjort litt mer i dag, dashen er snart klar står igjen litt jobb rundt diskanten. dørene er også så å si ferdige.

 

skal levere eksosen på sveising i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bmw gikk fint å forsikre, men jeg får ikke til det samme i dag fikk jeg beskjed om sist:) hondaen får vi se på, vesta kunne fint gjøre det iallefall:)

 

hadde jeg vist om prisen på BMW`n før evt. kjøpte merc i jun 05 , så hadde mulig ratt kjøpt kjerra... :rolleyes:

 

viste den var til salgs , men regna med prisen var "godt over" det som har blitt nevnt her..

 

er litt kjiipt dette nu , da jeg har en bil er fornøyd med.. og kommet litt i gang med stæreo...

 

hvor stor er bass kassa i Honda`n ? De volumene på kassene du har bygd i bilen , er det lyttet fram eller bygd etter tek. data fra elementene ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde jeg vist om prisen på BMW`n før evt. kjøpte merc i jun 05 , så hadde mulig ratt kjøpt kjerra... :rolleyes:

 

viste den var til salgs , men regna med prisen var "godt over" det som har blitt nevnt her..

 

er litt kjiipt dette nu , da jeg har en bil er fornøyd med.. og kommet litt i gang med stæreo...

 

hvor stor er bass kassa i Honda`n ? De volumene på kassene du har bygd i bilen , er det lyttet fram eller bygd etter tek. data fra elementene ?

 

hmmm.. synd det da.. skulle gjerne solgt den sart for å få litt garasjeplass.

 

kassa i hondaen er på 2x20liter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja som dere ser i tråden her så er det snart en annen bil som burde fått stå inne om natta:)

 

ja, er nok enig der Anders.... så mye gode snadder det vil komme i den kjerra di....

"I wish that was me some have this car and do the same product =)"

 

Hva er det siste nytt med byggingen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt nærmere målet i dag:) har levert eksosen på sveising (TIG) i dag så jeg håper å få den igjen iløpet av uka. så kansje jeg får koblet ferdig og startet opp snart.

 

 

 

 

 

i dag har jeg ikke gjort annet en å slipe ferdig dørene og trekke dem, skal støpe det siste på dashen i morgen håper jeg(rundt diskanter). å kansje trekke inleggene på dørene om jeg rekker:)

 

klar for trekking

odrdrer033.jpg

 

 

sprøyte med lim:) industrikontaktlim for sprøye, =gull:)

odrdrer034.jpg

 

 

et lag lim på begge flater

odrdrer035.jpg

odrdrer036.jpg

 

 

litt mer lim på baksiden:)

odrdrer037.jpg

 

 

ferdig:)

odrdrer038.jpg

odrdrer039.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår