Gå til innhold

autod: Pioneer ODR Civic

Ranger emnet

autod

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva har du trekt dem med Anders? :) Ser skikkelig digg ut det stoffet... nesten så jeg dropper planene om alcantara i bilen ;) hehe.

Mvh Tony

det er sort vinyl (matt) den er ekstremt myk og fin å jobbe med:) skal kombiners med alcantara:) bilder senere i dag tenker jeg:)

bare si ifra om du trenger noen meter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er sort vinyl (matt) den er ekstremt myk og fin å jobbe med:) skal kombiners med alcantara:) bilder senere i dag tenker jeg:)

bare si ifra om du trenger noen meter.

Mulig jeg kjøper litt... send meg en pm med noen priser du så får vi se. Eller kanskje du har det på nettisden din?

Mvh Tony

Mvh Tony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg kjøper litt... send meg en pm med noen priser du så får vi se. Eller kanskje du har det på nettisden din?

Mvh Tony

priser og info om ALT av monteringsmateriell og tilbehør kommer på den nye siden til AUTOCUSTOM :) denne vinylen jeg bruker koster 299kr pr meter, å jeg har mine tvil om du finner noe bedre en denne:) denne skiller seg veldig utifra alle andre typer jeg har brukt, mYYYYYe mykere og finere struktur, 99.9% lik den som er i nye audi bare ennå mykere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

priser og info om ALT av monteringsmateriell og tilbehør kommer på den nye siden til AUTOCUSTOM :) denne vinylen jeg bruker koster 299kr pr meter, å jeg har mine tvil om du finner noe bedre en denne:) denne skiller seg veldig utifra alle andre typer jeg har brukt, mYYYYYe mykere og finere struktur, 99.9% lik den som er i nye audi bare ennå mykere.

Slutt å si sånn hehe... blir frista her :) Mulig å sendt en vareprøve av sort vinyl av den typen og sort alcantara? Betaler det det koster!

Mvh Tony

Mvh Tony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette prosjektet blir bra! setter stor pris på at dere legger ut bilder av fremgangen. Fint å ha noe å kikke etter når man skal prøve selv. Men, kunne dere nevnt hva dere bruker av utstyr og deler (feks type vinyl, lim, sparkel etc) slik at folk slipper å spørre for hver gang?

jepp har tenkt det samme, skal gå gjennom hele tråden nå å legge til litt tekst til bildene jeg:) alt jeg bruker her er ting jeg selger og vil bli tilgjengelig på den nye webshopen til autocustom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den fortjener ALL ris og ros!! Bare jeg kunne hadd disse kunnskapene;) Flott arbeid. Vurderer bare mer og mer å dra nedover til dere når jeg skal begynne prosjektet, for å få en skikkelig jobb gjort;)

takk:) det er hyggelig å høre:) det er ikke annet en trening som skal til for å få til dette.:)

når jeg tenker meg om så har jeg holdt på å bygge stereo i over 10 år nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk:) det er hyggelig å høre:) det er ikke annet en trening som skal til for å få til dette.:)

når jeg tenker meg om så har jeg holdt på å bygge stereo i over 10 år nå:)

Nei, men jeg holder ikke på med dette hver dag:) Hadde jeg også gjort det i 10 år, hadde det vært noe annet ja;) Men når jeg flytter for meg selv til høsten, blir det vell mer og mer med bil tenker jeg. Har planer om å bygge i fiber jeg også, men har jo 0 kunnskaper ang fiberbygging:( Men å bygge ellers, er ingen problemer:) Har drever med bilstereo siden jeg var litn gutt på 15 år, dvs 5 år.

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg holder ikke på med dette hver dag:) Hadde jeg også gjort det i 10 år, hadde det vært noe annet ja;) Men når jeg flytter for meg selv til høsten, blir det vell mer og mer med bil tenker jeg. Har planer om å bygge i fiber jeg også, men har jo 0 kunnskaper ang fiberbygging:( Men å bygge ellers, er ingen problemer:) Har drever med bilstereo siden jeg var litn gutt på 15 år, dvs 5 år.

det kommer etterhvert det:) bare å ta kontakt om du trenger tips eller materiell:)

har holdt på med stereo siden jeg var 13-14 tror jeg, konkurert siden jeg var 15:) er nå 25:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kommer etterhvert det:) bare å ta kontakt om du trenger tips eller materiell:)

Ang. fiberbygging skulle jeg også gjerne ha lært meg litt om også... siden har null peling på dette.. No tips om bøker, manual på dette ?

Lurte litt på hvordan man går fram når man skal f.eks lage deksler/paneler osv i bagasrommet som f.eks skal bli sidevegger , gulv osv..

Hvordan går dere dette ? lager dere form for maler i papp eller av no mindre type trematerialer eller no og hvordan fester dere så da disse i bilen når de er ferdig lagd?

Er ikke fan av og bare bore masse hull i kjerra osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. fiberbygging skulle jeg også gjerne ha lært meg litt om også... siden har null peling på dette.. No tips om bøker, manual på dette ?

Lurte litt på hvordan man går fram når man skal f.eks lage deksler/paneler osv i bagasrommet som f.eks skal bli sidevegger , gulv osv..

Hvordan går dere dette ? lager dere form for maler i papp eller av no mindre type trematerialer eller no og hvordan fester dere så da disse i bilen når de er ferdig lagd?

Er ikke fan av og bare bore masse hull i kjerra osv..

du får bla deg gjennom tråden så ser du hvordan vi har gjort det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider