Gå til innhold

autod: Pioneer ODR Civic

Ranger emnet


autod

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er orginalt gulvteppe (som forøvrig er det eneste som ikke blir modda.... Alcantara i taket, A, B og C stolper, også innlegg i dørene. Så er det skai på resten av døra....

 

Også blir det en blanding av skai og alcantara på resten... bare å vente å se....

 

Jeg har sagt til Anders at denne bilen blir en trendsetter i Norge, akkurat som BMW'en er......:)

 

Det kommer også ett par mega kule greier som ingen har tidligere gjort i hele verden etter det hverken jeg eller Anders har sett... Så gled dere.

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice nice :)

Gleder meg til å se alt ferdig jeg *sikle*

Inspirasjon for mange det her.

 

Men du... Leste no om at du solgte forskjellig stoff.

Har du hvit eller rød farge som jeg skulle ha brukt på

dørene\dachbordet mitt?

 

Skulle vel helst hatt no skinn greier ell no.

Du veit vel hva som er mest vanlig. hehe.

 

Kan godt sende men PM om dette.

 

MVH Tom

 

 

som jeg prøver å nevne så ofte som mulig;) Ja jeg har/skaffer det du måtte trenge ønske neå det gjelder monteringsmateriell og tilbehør til stereo:) kan ikke ramse opp alt men trenger du noe så prøv meg:)

men alcantara, teppe, vinyl etc skaffer jeg i de fleste farger:)

 

og selvfølgerlig alt av støpemasser glassfiber polyester slipepapir verktøy sparkel tape lim.. ja, alt du trenger:) og litt til:) og ikke minst et veldig godt utvalg i dempematter med høy kvalitet og bra pris:)

 

send meg en Pm du om det er noe du trenger, men rød og hvit vinyl er ikke noe prob som regel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anders, du er en syk syk mann! :D

 

Gleder meg sinnsykt til å se bilen ferdig, og ikke minst ta bilder av den i sommer =) Har frydet meg over synet av bmw'en din siden den var ferdig, ser ut som dette blir like mye fryd for øyet :D

// Fredrik Olastuen //

 

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en liten detalj kom på plass i dag

 

som dere kansje har sett så har toppen av demperene bak stikki opp litt i dekslene bak..

 

har fått dreid og frest 2stk aludeler som passer perfekt på toppen som skal sitte der til pynt, og samtidig kan jeg justere demperene uten å demontere noe:)

dekselbak001.jpg

dekselbak002.jpg

dekselbak003.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva ener seg best til f.eks forsterker rakk / ramme til å sveise fast i bilen ?

 

Hva er DERE store bilstereo gutta bruker til dette ? Stål , Alu , fly-Alu , osv ? Beste er vel ha noe som er sterk og lett samtidlig for å sparre vekt i bagsrommet/bilen..

 

 

jeg bruker 4kantstål jeg lett sterkt, hadde jeg hatt utstyr til å bearbeide alu så hadde jeg sikkert brukt det.. ønsker meg TIG sveis men det koster.. noen som har? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok...

 

Ang. støping av fiberglass.

 

I bilen min så har jeg slik dekslere på begge siden av bagasrommet mitt. Lekt tanken med å skaffe brukte slik , fikes litt på først og rett & slett støpe over den slik at det blir hele "vegger" til bagasrommet side er passer / ferdig fiks til bilen fra fabrikk å slippe "måtte" lage noe helt fra starten av..

 

Også gjøre det samme opplegget med gulvet..

 

Er det en god løsning eller lønner det seg ikke ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok...

 

Ang. støping av fiberglass.

 

I bilen min så har jeg slik dekslere på begge siden av bagasrommet mitt. Lekt tanken med å skaffe brukte slik , fikes litt på først og rett & slett støpe over den slik at det blir hele "vegger" til bagasrommet side er passer / ferdig fiks til bilen fra fabrikk å slippe "måtte" lage noe helt fra starten av..

 

Også gjøre det samme opplegget med gulvet..

 

Er det en god løsning eller lønner det seg ikke ?

 

 

ikke umulig å få til det der, men jeg ville nok brukt plast til begynne med, og evt forsterket det med glassfiber etterpå, men jeg vil helst se delen først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår