Gå til innhold

autod: Pioneer ODR Civic

Ranger emnet

autod

Anbefalte innlegg

ikke umulig å få til det der, men jeg ville nok brukt plast til begynne med, og evt forsterket det med glassfiber etterpå, men jeg vil helst se delen først.

ok....

men prøve å legge ved bilde nå , men gikk dessvere ikke.. Er ikke datanerd...

har sendt det til deg Anders på mailen je , så få du heller se det der eller legge inne det på forumet eller no..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei!

beklager at det ikke har kommet noe oppdatering her på en stund, men vi jobber som F for å få dashen klar til trekking nå, så det kommer bilder senere i kveld/natt;)

fått tilbake eksosen fra sveiseing så den skal på straks også, så kansje vi får startet opp iløpet av helga også:)

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

beklager at det ikke har kommet noe oppdatering her på en stund, men vi jobber som F for å få dashen klar til trekking nå, så det kommer bilder senere i kveld/natt;)

fått tilbake eksosen fra sveiseing så den skal på straks også, så kansje vi får startet opp iløpet av helga også:)

;)

Ja var så lite bilder at jeg tenkte å legge ut et bilde fra en park i La Talaudiere provinsen i Frankrike hehe ;) neida...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man så sinnsykt prosjekt!håper det blir like bra som bmw`n da

tja det blir ikke dårlig, men å sammenligne med bmw`n blir nok litt feil.. jeg kommer aldrig til å orke å bygge en like bra bil som den en gang til.... den tok 4 år og nesten 10 000timer, denne ca 4mnd og 500timer kansje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja det blir ikke dårlig, men å sammenligne med bmw`n blir nok litt feil.. jeg kommer aldrig til å orke å bygge en like bra bil som den en gang til.... den tok 4 år og nesten 10 000timer, denne ca 4mnd og 500timer kansje..

nei nei fleischer`n, vise litt innsats nå da, skal ikke så mye til for å overgå bimmern... ;)

*golf dæsjbordet*

Dra meg i Greker`n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ble sent i dag, men vi fikk gjort det som skulle gjøres i dag:)

eksosen er på plass, fangere har fått på seg litt fyller å skal stå litt til over helga før jeg sliper dem.

og diskantene er ferdig tilpasset og dashen er trekt:)

klokka er halv fem, å jeg skal hjem å spise en større mengde pølser..

dashbord009.jpg

dashbord010.jpg

dashbord011.jpg

dashbord012.jpg

dashbord013.jpg

dashbord014.jpg

dashbord015.jpg

dashbord016.jpg

dashbord017.jpg

dashbord018.jpg

natta;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette ser virkelig imponerende ut! gleder meg til å se den bilen ferdig. :)

hadde jeg bare hatt penger og kunnskaper nok til å gjøre det samme...

det trenger ikke koste en formue om man gjør dette selv:) kan tippe det er brukt materiell for mellom 5 og 10000kr her, å det er inkl alcantaraen (800kr pr mtr) ca 8mtr.

så det er ikke der pengene forsvinner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider