Gå til innhold

autod: Pioneer ODR Civic

Ranger emnet


autod

Anbefalte innlegg

Skjerper sansene??!!! Det er kun i det øyeblikket du skrur av korken... :) Blir imun mot den dritten der etterhvert! Har blitt en racer på polyester uten maske selv...

 

Ikke rart at du er som du er da.......;)

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

får ikke opp noen bilder her jeg...

Og det er jævlig dumt for jeg vil se mer av denne bilen..

 

Da tror jeg det er noe galt med WEB leseren din.... Funker bra her, på iallefall 5 datamaskiner, også har ingen klaget på det før....

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå disser dere oss fælt synes jeg...

Vi ser da vel ikke SÅ åndsfraværende ut?

Løsemidler skjerper sansene! Så var det sagt... hehe

 

Disser.... Vent til imorgen du Svein....:)

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei se der kom bildene opp allikevel...

Er greit med hjelp fra gode venner når man driver med slike prosjekter, ser ikke ut til at det er problemer her...

Stå på gutter, gleder meg noe sinnsykt til å få sett bilen live..

 

VENNER !!! Hallooo her er det bare "bekjente" eller som jeg sier, slaver....... hehehehe...... neida....

 

Flinke karer dette. På Elverum så finnes det faktisk mange som er dyktige på bilstereo, lurer på hvorfor

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VENNER !!! Hallooo her er det bare "bekjente" eller som jeg sier, slaver....... hehehehe...... neida....

 

Flinke karer dette. På Elverum så finnes det faktisk mange som er dyktige på bilstereo, lurer på hvorfor

Blir vel lei av å tråkke på jordene,må finne på noe annet..........hehe :afro

Spøk til alvor TSAa,dyktig slaver. :web

Focal Beryllium - Audison Vrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor sliper du for hånd når du har luftverktøy.....? og hvilken korning bruker du når du pusser ned fibersparkel og finsparkel...?

 

 

jeg bruker mest luftverktøy, men jeg bruker også mye slipeklosser, grunnen til det er at det er ikke alle steder det er best å bruke luftvertøy, det har med form og fasong å gjøre,

 

jeg bruke P80 P120 og P180 når jeg sliper sparkel, om det skal lakkeres avslutter jeg med P240 før jeg legger fyller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lage den frontplate slik at den kan være avtar bar ?

 

Bruker du noe form for pakking /gummitettingslist på fronten..

 

Leser at du har brukt Bitoplast A10 dempematte i fronten til kassa, er da denne som da evt tetter område rundt til basserene?

 

 

Bitoplast er kun for akustisk demping, mener du tetting rundt elementene?? bruker vanlig gummilist der jeg.

om du tenker på fronten til kassa så er jo den limt og skrudd fast med DG-A2 dempelim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

støv er en fin ting så lenge det er fra glassfiber å sparkel:P stått endel timer selv å pusset å pusset.. faen for et slit, men er det løye vi amatører prøver oss da folk som dere i autod kommer med noen så syke prosjekter å tar dere tid til å vise folk fremgangsmåter å forklarer gjerne!!! All respekt til dere!

:wave

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt mer bilder i dag:)

 

ikke noe ferdige ting ennå, men det nærmer seg:)

 

bak001.jpg

litt støv ja:)

 

 

bak008.jpg

Tomt??

 

 

bak003.jpg

"boksen" til håndbrekket:) takk til Kenneth B som har slipt det meste på denne:) og siv som har laget boksen:)

 

 

 

bak004.jpg

konsoll/forsterkerrack begynner å ta form:) takk til Siv og meg selv:)

bak005.jpg

 

 

bak006.jpg

X anntall timer/kg men sparkling og sliping:)

takk til Svein Erik og Åsmund:) og meg selv:)

 

bak007.jpg

 

håper å få dette ferdig iløpet av noen dager nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår