Gå til innhold

autod: Pioneer ODR Civic

Ranger emnet


autod

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, avhengig? JA!!

 

Pokker.. blir jo helt frustrert over å lese denne tråden fire ganger om dagen! Blir så bra, og her sitter jeg å sliter med å regne ut volumet på sub-kassene mine... Godt å få litt inspirasjon!! ;)

 

Gleder meg til å se denne ferdig, ja! :)

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, avhengig? JA!!

 

Pokker.. blir jo helt frustrert over å lese denne tråden fire ganger om dagen! Blir så bra, og her sitter jeg å sliter med å regne ut volumet på sub-kassene mine... Godt å få litt inspirasjon!! ;)

 

Gleder meg til å se denne ferdig, ja! :)

 

 

hehe,, godt å høre at vi kan være til inspirasjon:)

å ikke minst vise litt teknikker og ideer, og verktøy og materialer:) snart blir det også enkelt å få allt av verktøy og materiell på nett;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare slenge meg på beundringsbølgen her... Du er faktisk en kunstner når det kommer til bilstereo... Og det faktum at du gidd å ligge ut bilder, fortelle om teknikker og veilede tror jeg betyr ganske så mye for bilstereoentusiaster her på forumet...

 

Følger med videre på tråden og lykke til!!!

 

Tommy

1991 Mazda 323 GTX 4*4 Turbo

 

Prosjekt tråd : http://mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sinnsykt bra prosjekt dette her =) gleder meg til å se/høre bilen live =)

jeg regner med at den blir å se på våler 26-28 mai?

 

Synes det er bra at dere går gjennom hva dere gjør såpass grunndig, det hjelper oss som ikke kan så mye til å bli flinkere =) jeg har iallefall lært mye av å lese denne tråden :win :win :win

 

mvh!

1,8gl 87mod. Low Fat and slow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sinnsykt bra prosjekt dette her =) gleder meg til å se/høre bilen live =)

jeg regner med at den blir å se på våler 26-28 mai?

 

Synes det er bra at dere går gjennom hva dere gjør såpass grunndig, det hjelper oss som ikke kan så mye til å bli flinkere =) jeg har iallefall lært mye av å lese denne tråden :win :win :win

 

mvh!

 

 

Hyggelig å høre:)

 

den skal nok på gatebil i mai ja.:) det er jo bare et lite steinkast fra mitt hjemsted:)

så de som ønsker kan få se og høre der tenker jeg:)

 

at folk blir inspirert til prøve litt på egenhånd etter å lese her er jo det beste som kan skje:) norge trenger flere entusiaster som bygger bil og stereo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å høre:)

 

den skal nok på gatebil i mai ja.:) det er jo bare et lite steinkast fra mitt hjemsted:)

så de som ønsker kan få se og høre der tenker jeg:)

 

at folk blir inspirert til prøve litt på egenhånd etter å lese her er jo det beste som kan skje:) norge trenger flere entusiaster som bygger bil og stereo:)

 

Dette høres bra ut, jeg bor bare 40-50 min fra våler sjøl, så jeg føler en viss plikt til å dra dit hvert år ;)

 

Det må jeg si meg helt enig i.. jeg skulle ønske jeg hadde muligheten til å holde på enda mer med bygging osv, men pengene strekker ikke til =/

1,8gl 87mod. Low Fat and slow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo bare innom her hver kveld for å se på oppdateringene Anders, det er nesten som med VG, dagen er ikke helt den samme uten..

Har forstått det til at du selger/skaffer det meste man trenger for å få bygd seg litt stereo i bilen, spørs om ikke jeg skal sponse autod a/s med en del kronarser så fort det blir litt varmere..

Ikke alle som har en slik kongegarasje å stå i, og som derfor må bruke gardsplassen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår