Lance Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Jeg TVILER ikke på at det kan være morsomt å høre på dem da nei...;) Denne tråden utvikler seg fint den, 70% bilstereo og 30% fjas :op Takker, Anders:D Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Jeg TVILER ikke på at det kan være morsomt å høre på dem da nei...;) Takker, Anders:D Du er heldig du, får til og med bilder som du spør om.... hehehe Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 ;) gjelder å være snill me'n, vettu! Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Pål, Jeg vet ikke hvem som er det "værste jeg".... Bare det å tenke ut "Boy Butter" sier vel litt om dine fantasier :pray Jeg tror du må henvende deg til "avdeling Elverum" for å finne roten til "Boy Butter" :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Jeg tror du må henvende deg til "avdeling Elverum" for å finne roten til "Boy Butter" :D Hehehehehe....... Ja, jeg tror egentlig det jeg også.... Han er litt sånn, tja, hva skal man si.... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spiffo Skrevet Mars 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2006 Veeeldig pent autod! Orange er favorittfargen eller? :) OT: Hørte forresten bmw'en var til salgs eller solgt? Til fordel for dette prosjektet da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet Mars 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2006 Veeeldig pent autod! Orange er favorittfargen eller? :) OT: Hørte forresten bmw'en var til salgs eller solgt? Til fordel for dette prosjektet da eller? Vi har også lurt på hva det er med Anders og Orange..... BMW'en hans er orange, Supermotarden hans er orange og Civicen er orange.... Men han har en til Civic også, og den er IKKE orange, men svart...hehehe Jeg bare lurer på når den blir orange... Nå er det ikke helt samme orange farge (nyansen) på hverken BMW'en, KTM'en eller Civicen da.... BMW'en står i "hemmelig" garasje og er tilsalgs... Den er dødsfin og er like strøken nå som før, og jeg mener det ikke er mange (ingen ?) biler som låter bedre i Norge... Anders selger nok ikke BMW'en for dette prosjektet, da BMW'en er enestående... Men man kan jo ikke beholde alt i all evighet da... Den som kjøper BMW'en får iallefall en kongebil, og jeg mener det er en bra pris han skal ha, iforhold til hva det prosjektet har kostet.... Bare krommingen er verdt en vanlig "civic".... Så jeg synes faktisk det er rart at ingen har kjøpt den enda... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 meg tøft! er virkelig imponert over arbeidet wtf? Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 ja da er det vel på tide med litt mer bil der da:) ikke så mye store ting på plass ennå, men mye småting er på plass, å slikt tar tid:) håper å få panelene bak på plass i løpet av helga (håper) her er braketten til hovedsikringene den ene til bilen og den andre til stereoen. her er alt av kabler på plass under panelet, DAB radioboksen er også på plass. her har vi gjort om litt på kablene som går til batteriet orginalt, batteriet mitt er flyttet bak i bilen og på orginalbatteriets plass skal det sitte en batterilader/strømforsyning. sikringene til laderen er plassert inne i den orginale sikrings/releboksen. sidepanel bak trekt om i orange suede/alcantara og sort vinyl. dempet på baksiden med bitoplast a5 for å hindre skrangling:) på plass i bilen:) den bakre lista er også trekt opp i samme type sort vinyl og dempet på baksiden med bitoplast A5 de orginale innstegslistene er også trekt om:) luke for enkel tilgang til hovedsikring. det var alt så langt, kansje det kommer mer i kveld:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hc_TK Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 tror jeg kan snakke på vegne av alle. vi gleder oss til mer. Bli helt sinsykt rått dette her! Tror jeg trygt kan si at utenom bmw'en din, så er dette norges feteste bil! Siter 2004 Audi A3 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=130493 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 tror jeg kan snakke på vegne av alle. vi gleder oss til mer.Bli helt sinsykt rått dette her! Tror jeg trygt kan si at utenom bmw'en din, så er dette norges feteste bil! Iallefall EN AV norges fetste biler. Litt drøyt og si at det er Norges feteste, for det er MANGE fete biler i Norge. Smak og behag, noen mener at et feit bil er en med masse motor som brukes hardt, mens andre mener at en feit bil er en med høy bling faktor men som står stille 99% av året. Lykke til videre med bilen, detta blir konge !! :) EDIT: detta er konge allerede :P:P Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Iallefall EN AV norgen fetste biler. Litt drøyt og si at det er Norges feteste, for det er MANGE fete biler i Norge. Smak og behag, noen mener at et feit bil er en med masse motor som brukes hardt, mens andre mener at en feit bil er en med høy bling faktor men som står stille 99% av året. Lykke til videre med bilen, detta blir konge !! :) EDIT: detta er konge allerede :P:P sant det:) hver sin smak:) her er det litt av hvert, men jeg har begrenset det litt da jeg skal bruke denne bilen daglig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Konge at du skal bruke bilen til daglig! :titties: men det blir kanskje ett og annet treff å se den på også? :) Blir så utrolig bra med de fargene og ting som blir laget inni bilen. Jeg digger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Golf 4 Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Helt Konge Anders.Må ikke slite dere ut nå.Blir vel noen :mat og noen cheers ikveld vel :afro Siter Focal Beryllium - Audison Vrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 ja planen har alltid vært at dette skal være min bruksbil, klart den begynner å bli litt upraktisk når man skal på posten å levere pakker, men jeg må vel sikkert ha en b-bil også,, men jeg skulle solgt bmw`først. å den blir nok å se på det meste av treff rundt om i landet tenker jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg