Gå til innhold

autod: Pioneer ODR Civic

Ranger emnet

autod

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tror du må henvende deg til "avdeling Elverum" for å finne roten til "Boy Butter" :D

Hehehehehe....... Ja, jeg tror egentlig det jeg også.... Han er litt sånn, tja, hva skal man si....

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeeldig pent autod! Orange er favorittfargen eller? :)

OT: Hørte forresten bmw'en var til salgs eller solgt? Til fordel for dette prosjektet da eller?

Vi har også lurt på hva det er med Anders og Orange..... BMW'en hans er orange, Supermotarden hans er orange og Civicen er orange.... Men han har en til Civic også, og den er IKKE orange, men svart...hehehe Jeg bare lurer på når den blir orange... Nå er det ikke helt samme orange farge (nyansen) på hverken BMW'en, KTM'en eller Civicen da....

BMW'en står i "hemmelig" garasje og er tilsalgs... Den er dødsfin og er like strøken nå som før, og jeg mener det ikke er mange (ingen ?) biler som låter bedre i Norge...

Anders selger nok ikke BMW'en for dette prosjektet, da BMW'en er enestående... Men man kan jo ikke beholde alt i all evighet da... Den som kjøper BMW'en får iallefall en kongebil, og jeg mener det er en bra pris han skal ha, iforhold til hva det prosjektet har kostet.... Bare krommingen er verdt en vanlig "civic".... Så jeg synes faktisk det er rart at ingen har kjøpt den enda...

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da er det vel på tide med litt mer bil der da:)

ikke så mye store ting på plass ennå, men mye småting er på plass, å slikt tar tid:)

håper å få panelene bak på plass i løpet av helga (håper)

her er braketten til hovedsikringene den ene til bilen og den andre til stereoen.

divhonda001.jpg

divhonda002.jpg

divhonda003.jpg

her er alt av kabler på plass under panelet, DAB radioboksen er også på plass.

divhonda004.jpg

her har vi gjort om litt på kablene som går til batteriet orginalt, batteriet mitt er flyttet bak i bilen og på orginalbatteriets plass skal det sitte en batterilader/strømforsyning. sikringene til laderen er plassert inne i den orginale sikrings/releboksen.

divhonda005.jpg

sidepanel bak trekt om i orange suede/alcantara og sort vinyl.

divhonda006.jpg

divhonda007.jpg

dempet på baksiden med bitoplast a5 for å hindre skrangling:)

divhonda011.jpg

på plass i bilen:)

divhonda008.jpg

den bakre lista er også trekt opp i samme type sort vinyl og dempet på baksiden med bitoplast A5

divhonda009.jpg

divhonda010.jpg

de orginale innstegslistene er også trekt om:)

divhonda012.jpg

divhonda013.jpg

luke for enkel tilgang til hovedsikring.

divhonda014.jpg

divhonda015.jpg

det var alt så langt, kansje det kommer mer i kveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg kan snakke på vegne av alle. vi gleder oss til mer.

Bli helt sinsykt rått dette her! Tror jeg trygt kan si at utenom bmw'en din, så er dette norges feteste bil!

Iallefall EN AV norges fetste biler. Litt drøyt og si at det er Norges feteste, for det er MANGE fete biler i Norge.

Smak og behag, noen mener at et feit bil er en med masse motor som brukes hardt, mens andre mener at en feit bil er en med høy bling faktor men som står stille 99% av året.

Lykke til videre med bilen, detta blir konge !! :)

EDIT: detta er konge allerede :P:P

Kristian Bjørke

Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iallefall EN AV norgen fetste biler. Litt drøyt og si at det er Norges feteste, for det er MANGE fete biler i Norge.

Smak og behag, noen mener at et feit bil er en med masse motor som brukes hardt, mens andre mener at en feit bil er en med høy bling faktor men som står stille 99% av året.

Lykke til videre med bilen, detta blir konge !! :)

EDIT: detta er konge allerede :P:P

sant det:) hver sin smak:)

her er det litt av hvert, men jeg har begrenset det litt da jeg skal bruke denne bilen daglig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja planen har alltid vært at dette skal være min bruksbil, klart den begynner å bli litt upraktisk når man skal på posten å levere pakker, men jeg må vel sikkert ha en b-bil også,, men jeg skulle solgt bmw`først.

å den blir nok å se på det meste av treff rundt om i landet tenker jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider