Gå til innhold

autod: Pioneer ODR Civic

Ranger emnet


autod

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her sklir da ingen ting ut.... Du skulle nok ha vært på verkstedet her ei uke du.... Da hadde du sagt noe annet om det som står her...hehehehe

 

Trenger ikke ei uke... :) Ble selv rimelig skeptisk da j traff den gjengen der første gang for snart seks år sia! Og det har blitt mye verre siden den gang!! :D

Nytt prosjekt på gang ganske snart... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke ei uke... :) Ble selv rimelig skeptisk da j traff den gjengen der første gang for snart seks år sia! Og det har blitt mye verre siden den gang!! :D

 

Kenneth,

 

Du er jo bitchen vår, og går jo på rundgang.....så deg er det da ikke synd på....

 

Jeg har hørt at du er dyktig på å "gomme", stemmer det ?

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også lurt på hva det er med Anders og Orange..... BMW'en hans er orange, Supermotarden hans er orange og Civicen er orange.... Men han har en til Civic også, og den er IKKE orange, men svart...hehehe Jeg bare lurer på når den blir orange... Nå er det ikke helt samme orange farge (nyansen) på hverken BMW'en, KTM'en eller Civicen da....

 

BMW'en står i "hemmelig" garasje og er tilsalgs... Den er dødsfin og er like strøken nå som før, og jeg mener det ikke er mange (ingen ?) biler som låter bedre i Norge...

 

Anders selger nok ikke BMW'en for dette prosjektet, da BMW'en er enestående... Men man kan jo ikke beholde alt i all evighet da... Den som kjøper BMW'en får iallefall en kongebil, og jeg mener det er en bra pris han skal ha, iforhold til hva det prosjektet har kostet.... Bare krommingen er verdt en vanlig "civic".... Så jeg synes faktisk det er rart at ingen har kjøpt den enda...

Å her er biler av den første ODR Civicen til Anders......

Picture003.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TJA..... litt lakk hjelper jo alltid.

Picture022.jpg

 

102_1809.jpg

 

102_1810.jpg

 

NÆSJ..... :omfg

 

NÅÅÅÅ KØDDER DU !!!!

Jeg som synes den såååå mye bedre ut på det første bilde jo..... Kanskje det var fordi du hadde vasket den.....

 

Den har jo fått ett helt nytt liv jo

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår