Gå til innhold

autod: Pioneer ODR Civic

Ranger emnet


autod

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Seriøst, jeg måtte se på skiltene jeg....

 

Jupp, Anders har hatt ODR i denne bilen.. Han "arvet" det ene ODR systemet som jeg hadde liggende for noen år siden...

 

Når begynner du å filme for pimp my ride, Ronny, du går jo gutta i West Coast Customs i næringa her....

 

Gutta fra Wcc kommer til Motorfestivalen på Hellerudsletta, så du får nok gjøre en deal med de da...hohohohohoh

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk den samme........ vi bytter ikke skilt her, vi pleier å ha flere biler med samme reg.nr. mye mindere styr da..........eller....... offtopic

 

Hehehehehehehe DRITBRA....

 

Neida, dette er ikke offtopic, dette er jo livet om Anders FØR han bygget denne civicen....

 

Reality forum dette, Bare se på treffene her, vi må jo "slå noen rekorder her inne".....

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er samme bilen, jeg og Ronny tilbrakte hele 17 mai helvetes helgen + litt til i fjor med å totalrenovere den lørja...

 

Alt inni er byttet og det aller meste utvendig er jammen også byttet..

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er samme bilen, jeg og Ronny tilbrakte hele 17 mai helvetes helgen + litt til i fjor med å totalrenovere den lørja...

 

Alt inni er byttet og det aller meste utvendig er jammen også byttet..

 

DET tviler jeg ikke på...

 

Anders hadde noen tvilsomme reparasjoner av rust på den bilen for å få den EU godkjent, husker jeg.... hehehhehe

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, jeg måtte se på skiltene jeg....

 

Jupp, Anders har hatt ODR i denne bilen.. Han "arvet" det ene ODR systemet som jeg hadde liggende for noen år siden...

 

Når begynner du å filme for pimp my ride, Ronny, du går jo gutta i West Coast Customs i næringa her....

 

Gutta fra Wcc kommer til Motorfestivalen på Hellerudsletta, så du får nok gjøre en deal med de da...hohohohohoh

 

Har du ikke hørt om TKK? Tollamoen Køtum og Kaffe det samme sak, bare i litt fornorsket versjon.........også er medarbeiderene litt lysere i huden..:afro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke hørt om TKK? Tollamoen Køtum og Kaffe det samme sak, bare i litt fornorsket versjon.........også er medarbeiderene litt lysere i huden..:afro

 

Hvem er den lokale ISH da ?? og ikke minst, hvem er Q ? hehehe

TKK høres veldig seriøst ut, men det høres vel kanskje litt "trucker" ut...hehehe

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

190e, jeg tror ODR-Civicen, som denne tråden EGENTLIG handlet om, er glemt.

Tror nok enkelte blir hengt opp på veggen, med beina opp, når Anders kommer hem fra Belgia...:D Tviler på han blir hoppende glad av å se hvordan "barna" hans leker seg i tråden som KANSKJE var ment å være seriøs?

Hehe...nå må ikke folk bli sure her;)

Underholdningen er bra den, sånn sett, men jeg trodde dette var en byggetråd:op

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo morsom underholdning, og anders har jo en liten finger (med boy-butter) med i "spillet".. hehe

Men seriøst, morsom byggetråd :)

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

190e, jeg tror ODR-Civicen, som denne tråden EGENTLIG handlet om, er glemt.

Tror nok enkelte blir hengt opp på veggen, med beina opp, når Anders kommer hem fra Belgia...:D Tviler på han blir hoppende glad av å se hvordan "barna" hans leker seg i tråden som KANSKJE var ment å være seriøs?

Hehe...nå må ikke folk bli sure her;)

Underholdningen er bra den, sånn sett, men jeg trodde dette var en byggetråd:op

 

Hehehehe... Ja, den har vel til tider sklidd ut, og det har vel nesten blitt en "reality forum" tråd... Men se på antall treff her, jeg vil tro at de fleste som leser dette synes det er gøy, og at det er en god blanding humor og seriøsitet. Spør du meg så er jo det sosiale noe av det som er gøy med å bygge bilstereo (eller biler generelt)...

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva har skjedd med bilen i disse dager/døgnet?

 

Jeg har gjort noen småting med bilen mens Anders har vært borte.

Men dette har gått Tor Steinar (les:kontorrotte) hus forbi...;)

Har støpt rundt demper justeringene og sparklet og slipt litt på de bakre dekslene, samt laget feste til batteriladeren som skal sitte på originalbatteriets plass. Ellers har det ikke skjedd så mye, men det blir nok full fart når Anders er tilbake!;) Er jo bare en snau uke igjen til bilen skal være ferdig. Da kommer det nok oppdateringer i fleng vil jeg tro..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort noen småting med bilen mens Anders har vært borte.

Men dette har gått Tor Steinar (les:kontorrotte) hus forbi...;)

Har støpt rundt demper justeringene og sparklet og slipt litt på de bakre dekslene, samt laget feste til batteriladeren som skal sitte på originalbatteriets plass. Ellers har det ikke skjedd så mye, men det blir nok full fart når Anders er tilbake!;) Er jo bare en snau uke igjen til bilen skal være ferdig. Da kommer det nok oppdateringer i fleng vil jeg tro..:)

 

OOOOPPPPSSSSS ;) Jeg legger meg flat...

 

Svein, du er flink du

*Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF)

 

Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår