autod Skrevet September 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 tja, si det:) ikke over 400 000 hehe:) kom med et bud så skal jeg vurdere det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet September 22, 2005 Rapporter Share Skrevet September 22, 2005 tja, si det:) ikke over 400 000 hehe:) kom med et bud så skal jeg vurdere det:) Tar du Skoda'n i innbytte? :hammer :roll: hehe :roll: Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet September 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 ikke innbytte..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 ikke innbytte..... ikke engang en strøken Renault 5GTTurbo?? :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet September 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 franskmenn får holde seg til å tråkke druer....;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EmmaNorway Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 franskmenn får holde seg til å tråkke druer....;)He.he. :hondakick Skjer dette da tro? Siter Ketil Skjei Leder av EmmaNorway Driver av Audioart v/Ketil H Skjei Bil og hjemmestereo. ketil@emmaweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet September 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 He.he. :hondakick Skjer dette da tro? det tror jeg nok:) vi får se :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet September 23, 2005 Rapporter Share Skrevet September 23, 2005 Ser bra ut Anders. Må få med resten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 litt mer har skjedd, har ikke så mye bilder ennå, men forsterkerrack og midtkonsoll begynner å ta form, har brukt det meste av tid utvendig på bilen i det siste, tilpasse fangere å bygge ny eksos.. kommer bilder av det etterhvert som det er ferdig. her er kassene i dashen klare iallefall:) det ble eksagt 18liter på hver side:) her står det bare igjen å legge på dempematter:) kommer mer etterhvert:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 Det begynner jo unektelig å se spennede ut Anders. Blir utrolig moro å se, og forhåpentligvis høre, hva du får ut av dette. Har du regnet noe på hvilken system Q mellomtonene får i den applikasjonen du kjører? Hva kommer du til å dempe mellomtonekassene med? Tenker da på akustisk demping. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 har ikke regnet på noe, følger bare teknikerenes anbefaling, gjerne større kasser men det er ikke plass til stort mer, men dette skal nok fungere. hva som blir brukt av demping er ikke bestemt men jeg kommer sikkert til å prøve renset saueull tenker jeg.. så får vi se om det funer eller om det er andre ting som kan være bedre. først må dette bygges ferdig å testes så får vi se hva som skjer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 har ikke regnet på noe, følger bare teknikerenes anbefaling, gjerne større kasser men det er ikke plass til stort mer, men dette skal nok fungere. hva som blir brukt av demping er ikke bestemt men jeg kommer sikkert til å prøve renset saueull tenker jeg.. så får vi se om det funer eller om det er andre ting som kan være bedre. først må dette bygges ferdig å testes så får vi se hva som skjer. Ok, var bare av ren interesse jeg spurte. Liker slikt jeg vet du :hammer Saueull er nok ikke dumt, men jeg ville anbefale deg å prøve ut Rockwool også. Meget fine egenskaper. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet November 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 hehe, greit det :) vi får se hva det blir til;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
505v6 Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 :respect :wave SIKLE SIKLE SIKLE!!!! Hmm...Dasj med 2x 18!!! liter er barskt!!! MEN autod: er ikke helt enig i det med franskmenn og druene!! :fire: Mr. SQ: Hørt at glassvatt ikke er spes sunt for elementene og trodde dette gjalt steinull også jeg :confused: Har ikke hørt at noen bruker steinull før...hmm...kjekt hvis det fungerer da!!! :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet November 15, 2005 Rapporter Share Skrevet November 15, 2005 steinull går bra men glassvatt er ikke¨å annbefale. og til deg Anders....RÅTT BYGGE (som om vi hadde regnet med noe annet da) Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg